˝آقای الف˝ از هفته آینده در مشهد

میثم مزلقانی به خبرگزاری هنرایران خبر داد

اولین فیلم سه بعدی ایران ˝آقای الف˝ ساخته علی عطشانی در ۳ سالن سینماهای آزادی، فرهنگ و ایوان شمس و بصورت تک سانس اکران شده است.اما به نقل از میثم مزلقانی مدیر پخش این فیلم قرار است به زودی به سالن های سینمایی این فیلم علاوه شود.

اولین فیلم سه بعدی ایران “آقای الف” ساخته علی عطشانی در ۳ سالن سینماهای آزادی، فرهنگ و ایوان شمس و بصورت تک سانس اکران شده است.اما به نقل از میثم مزلقانی مدیر پخش این فیلم قرار است به زودی به سالن های سینمایی این فیلم علاوه شود

او در این باره توضیح داد:از هفته آینده فیلم “اقای الف” در پردیس ملت،پردیس زندگی،پردیس سمرقند هم اکران می گردد.

مزلقانی در خصوص اولین اکران این فیلم سه بعدی در شهرستان افزود: در این لیست پردیس هویزه هم وجود دارد که در مشهد است و از هفته آینده “اقای الف ” در مشهد اکران می گردد تا اولین اکران در شهرستان ها را هم تجربه کند.

بر اساس این گزارش تا پیش از تلاش برای اکران این فیلم در پردیس هویزه بی نتیجه مانده بود که تازگی امکانات این سالن سینمایی تجهیز و آماده بهره برداری است.

پوریا پورسرخ، شاهین نجومی، لیلا اوتادی، مهدی فقیه، مهران رجبی، خشایار راد، مهدی مقدم و نیما شاهرخ شاهی از جمله بازیگران این فیلم می باشند.

فیلم سه بعدی «آقای الف» اولین فیلم سه بعدی ایران است که با تکنولوژی روز ایران تولید و فیلمنامه نیز براساس فیلم سه بعدی طراحی شده است.

«آقای الف» دربارهٔ فردی به اسم آقای ادیب برای روزنامه‌ها مقاله می‌نویسد. در یکی از روزنامه‌ها در مورد وی مباحثی مطرح شده و او را آقای الف می‌نامند و از این به بعد به این نام مشهور می‌شود.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.