˝جانی دپ˝، رنجر تنهای هالیوود

۲۷م آذر ،

˝هانس زیمر˝ آهنگساز فیلم ˝گور وربینسکی˝ شد

˝هانس زیمر˝، یکی از بزرگان آهنگسازی فیلم‌های هالیوودی و برنده اسکار جایگزین ˝جک وایت˝، دیگر آهنگساز مطرح سینما برای فیلم ˝رنجر تنها˝ (The Lone Ranger) به کارگردانی ˝گور وربینسکی˝ با بازی ˝جانی دپ˝ شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “هانس زیمر”، آهنگسازی در سه گانه “بتمن” و فیلم “آغاز” ساخته “کریستوفر نولان” را در کارنامه خود دارد.

بنابر این گزارش، همچنین همکاری این آهنگساز “گور وربینسکی” هم به آهنگسازی فیلم‌های “دزدان دریایی کارائیب” برمی‌گردد. ظاهرا ناهماهنگی‌های “جک وایت” با تیم کارگردانی فیلم “رنجر تنها” سبب جایگزین شدن “زیمر” به عنوان اهنگساز اصلی این فیلم شده است.

فیلمنامه “رنجر تنها” را “جاستین هایث” به رشته تحریر درآورده و روایتگر داستان قهرمان‌های قبل و فانتزی غرب و رویارویی آنها با یکدیگر است.

به نوشته هالیوودریپورتر، در “رنجر تنها” بازیگرانی همچون؛ “جانی دپ”، “آرمی هامر”، “هلنا بونهام کارتر”، “ویلیام فیچنر”، “تام ویلکیسون” و “روث ویلسون” ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است، این فیلم ۲۵۰ میلیون دلاری را کمپانی‌های “سیلور بلو پروداکشن”، “کلاسیک مدیا” و “بلایند وینک پروداکشن” تهیه و تولید کردند و قرار است در سوم جولای سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۳ تیرماه) اکران می‌شود.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.