˝خنیاگران انقلاب˝ در خرم آباد می‌نوازند

۱۹ام بهمن ،

سومین جشنواره ملی موسیقی ˝خنیاگران انقلاب اسلامی˝، عصر روز چهارشنبه، ۱۸ بهمن ماه به میزبانی حوزه هنری استان لرستان در شهر خرم آباد آغاز به کار کرد

به گزارش هنرآنلاین، این جشنواره در موضوعات آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، ارزش‌های خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز با شرکت ۱۳ گروه از عصر روز چهارشنبه، ۱۸ بهمن ماه در سینما استقلال خرم آباد آغاز به کار کرد.

با فراخوالن این جشنواره ملی ۴۰ گروه برای رقابت در سه بخش محلی، سنتی و آواز جمعی سومین جشنواره سراسری خنیاگران انقلاب با مضامین ارزش‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، به میزبانی استان لرستان اعلام آمادگی کردند که از بین آنها ۱۳ گروه به جشنواره راه یافتند.

از گروه های راه یافته به این جشنواره می‌توان به گروه‌های موسیقی «سراب» از چهارمحال و بختیاری با سرپرستی ستار یارمحمدی، «هرای» از خراسان شمالی به سرپرستی رحیم رضایی، «آوای موج» از بوشهر به سرپرستی محسن آقایی، «میسان» از سوسنگرد به سرپرستی باسم حمادی و «هرای» از قوچان به سرپرستی نسترن ابوالحسن‌زاده اشاره کرد.

همچنین گروه «ندای جان» از تربت جام به سرپرستی شهرام فرهادی‌نیا، «حافظ» از شیراز به سرپرستی سعید مستفیضی، «میراث» از تهران به سرپرستی آرش قاسمی، گروه کر «مهر وطن» از کرمان به سرپرستی مسعود نکویی، گروه کر حوزه هنری خراسان رضوی به سرپرستی علی شریعتمداری، گروه «دده قورقود» از تبریز به سرپرستی عاشیق سلجوق‌شهبازی و دو گروه «سیمره» به سرپرستی مهران غضنفری و «آساره» به سرپرستی حامد فیضیان از استان لرستان از دیگر گروه های راه یافته به این جشنواره می باشند.

در نوبت عصر این جشنواره ملی گروه آساره از خرم آباد ،ندای جام از خراسان، هرای از خراسان، گروه میسان، گروه آوای موج از بوشهر، گروه دده قورقود از آذربایجان و گروه میراث از تهران به اجرای برنامه پرداختند.

در نوبت بعدی که عصر پنج شنبه، ۱۹ بهمن ماه است نیز گروه کر از خراسان رضوی و گروه کر مهر وطن از کرمان اجرا خواهند داشت.

مراسم اختتامیه این جشنواره ملی نیز صبح جمعه، ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سینما استقلال خرم آباد برگزار خواهد شد
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.