˝داستانک˝ iبهترین کارگردانی اقلیم نمودستان را گرفت

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نمایش ˝داستانک˝ کاری از امیرحسین شفیعی با حضور در سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی اقلیم نمودستان توانست جایزه اول کارگردانی اول را iبه خود اختصاص دهد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، نمایش “داستانک” کاری از امیرحسین شفیعی در سومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی دربندی خان اقلیم نمودستان حضور پیدا نمود و توانست در رقابت با آثاری از کشورهای آلمان، مصر، هلند، استرالیا، لهستان، ترکیه و‌ یونان توجه همگان را iبه خود جلب کند.

امیرحسین شفیعی پس از حضور افتخاری در جشنواره‌های مریوان، سقز و لاهیجان سرانجام در عرصه بین‌المللی و در اقلیم نمودستان عراق با نمایش «داستانک» در بخش مسابقه بین‌الملل حضور پیدا نمود و جایزه iبهترین کارگردانی را از آن خود کند.

همچنین راضیه ده‌‌پائینی جایزه دوم بازیگری زن را iبه خود اختصاص داد.

پس از افتال گولبوداک ترکیه‌ای و روح‌الله سنایی در سومین جشنواره تئاتر خیابانی اقلیم نمودستان علی عمرانی iبه عنوان بازیگر حضور داشت.

بر اساس این گزارش تفسیری، iبه سبب استقبال از نمایش “داستانک” بنا iبه تصمیم مسئولان فرهنگی نمودستان عراق این نمایش در مرکز شهر سلیمانیه نیز اجرای ویژه‌ای داشت.

“داستانک” قصه مینی‌مالیستی است که با زبان بدن (تئاتر فیزیکال) اجرا می‌شود.

این نمایش تولد و زندگی دو انسان را در وقت و مکان یکسان نشان می‌دهد اما هر کدام تاثیرات متفاوتی را در دنیای پیرامون خود ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.