˝درباره‌ی ال ای˝ میزبان هنرمندان

۳۰ام بهمن ،

تماشاخانه پارین در هفته قبل شاهد حضور بعضی از نویسندگان و هنرمندان بوده که برای دیدن نمایش ˝درباره ی ال ای˝ به این تماشاخانه رفته بودند.

شیوا ارسطویی (نویسنده)، هادی عامل هاشمی (کارگردان تئاتر)، آرش فلاحت پیشه (بازیگر)، احسان کرمی (مجری)، محمد حمزه ای (کارگردان)، روح الله جعفری (منتقد و کارگردان)، امیر احمد انصاری (کارگردان)، حمید رضا اسماعیلی(مستند ساز)، هانی صالحی(کارگردان) و … از جمله بینندگان این نمایش در هفته قبل بوده اند.

“درباره ی ال ای” نوشته امیررضا طلاچیان است که بهزاد مرتضوی آن را طراحی و کارگردانی کرده است. حمید احمدی، شادی اسدپور، رادپور جبار، لاچین دربندی، پریسا قاسمی راد و بهزاد مرتضوی بازیگران این نمایش می باشند.

این نمایش که برداشتی ست آزاد از داستان “خانواده نیک اختر” اثر ایرج پزشکزاد، زیر نظر و با مشورت امید سهرابی نگاشته شده است. “درباره اِل اِی” داستان خانواده ای ایرانی است که از زمان جنگ ایران و عراق به لس آنجلس کوچ کرده و در آنجا سکنی گزیده اند. ماجرا از جایی آغاز می گردد که منزل این خانواده به سبب بدهکاری به بانک آمریکا، در خطر حراج قرار گرفته و در همین اوضاع است که دوست چهل ساله پدر خانواده برای معالجه به آنجا می رود. چالش این خانواده برای رفع مشکلاتشان و تلاش میهمان آنها برای بازگشتشان به ایران ماجراهایی ایجاد می کند و …

این نمایش تا پایان اسفند ماه در تماشاخانه پارین به روی صحنه خواهد بود.

دیگر عوامل این نمایش بدین شرح می باشند: بازیگران: حمید احمدی، شادی اسد پور، راد پورجبار، پریسا راد، لاچین دربندی و بهزاد مرتضوی، دستیار کارگردان: تورج لقمانی پور، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح و انتخاب لباس: بهاره مرتضوی، مسئول فنی: مهران زاغری، منشی صحنه: ندا هرندی، عکاس: سارا ساسانی، مسئول نور: علی خرسند، دستیار تهیه: سپیده حاتمی، مدیر تولید: پویا نعمت الهی، مسئول تبلیغات: علی ژیان و روابط عمومی: منصوره بسمل.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.