˝زندگی خصوصی خانم و آقای میم ˝در شبکه نمایش خانگی

روح الله حجازی به خبرگزاری هنر ایران خبر داد

روح الله حجازی کارگردان فیلم ˝زندگی خصوصی خانم و آقای میم˝ به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: این فیلم که پخشش را به رسانه های تصویری سپردیم تا هفته بعد به نمایش خانگی علاوه می گردد

روح الله حجازی کارگردان فیلم “زندگی خصوصی خانم و آقای میم” به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: این فیلم که پخشش را به رسانه های تصویری سپردیم تا هفته بعد به نمایش خانگی علاوه می گردد.

او در خصوص اصلاحیه بخش هایی از فیلم توضیح داد: دو بخش کوتاه از فیلم حذف شده است که این حذف آسیب جدی به فیلم نمی زند و حتی بسیار طولانی هم نیستو به نظرم کسی اگر فیلم را ندیده باشد متوجه آن نمی شود.

کارگردان فیلم بلاتکلیف “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” در خصوص این فیلم افزود: هنوز هیچ خبری در خصوص وضعیت این فیلم به من نداده اند، اما از رفتارشان می گردد فهمید که فیلم توقیفی است.من منتظرم بلکه کسی پیدا شود و این مشکل را حل کند.

بر اساس این گزارش حجازی با اشاره به نقل از های جلیل عرفان منش این طور ادامه داد: ایشان گفته اند فیلم در نوبت دیدت فرار دارد ، در حالی که من خودم شاهد بودم که دست کم ۲ بار فیلم را دیده اند.

“زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” به کارگردانی “روح الله حجازی” در جشنواره قرار بود با وساطت جواد شمقدری در روز شنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۲ به نمایش درآید ، که در برج میلاد به نمایش درنیامد و تلاش “روح الله حجازی” برای اکران “زندگی مشترک آقای محمودی و بانو” در جشنواره بی نتیجه ماند.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.