˝سودابه˝ را به دور از اغراق و امروزی بازی می‌کنم

۵ م دیماه ،

فقیهه سلطانی: در اجرا و ایفای نقش متن تعیین کننده بوده و به اثر جهت می‎دهد در نمایش ˝روز سیاوش˝ سعی شده بازی‌ها به دور از اغراق و امروزی ایفا شود.

فقیهه سلطانی در رابطه با ایفای نقش در نمایش “روز سیاوش” به کارگردانی شکرخدا گودرزی به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در این نمایش نقش “سودابه” را بازی می‌کنم، قرار است نمایش اول در جشنواره فجر به روی صحنه برود و پس از جشنواره در نیمه اول سال ۹۲ در تماشاخانه سنگلج اجرا شود.

سلطانی در پاسخ به این پرسش که جذابیت متن برای شما هنگامی که آن را خواندید در چه بود بیان کرد: بر اساس سابقه متون نگارش شده توسط آقای گودرزی، نثر ایشان گیرا و سلیس است. به لحاظ دراماتیک و وجود صحنه‌های متفاوت در اثر جاذبه‌های فراوانی را برای تماشاگران به همراه دارد. همچنین نمایشنامه به لحاظ بصری و نوشتاری اثری محکم است.

بازیگر نمایش “یک تنبیه با شکوه” ادامه داد: در اجرا و ایفای نقش متن تعیین کننده بوده و به اثر جهت می‎دهد در این نمایش سعی شده بازی‌ها به دور از اغراق و امروزی ایفا شود.

سلطانی تصریح کرد: حس و حال بازیگر و دل دادن به نقش برای ارتباط با مخاطب اثر مهم است زیرا شکل اجرایی مربوط به کارگردانی است.

در “روز سیاوش” حبیب دهقان نسب، فقیهه سلطانی، سعید داخ، لیلا بلوکات، فریده دریا مجد، فریدون محرابی،‌ احمد علامه دهر، محمد فعلی، رویا بختیاری، عبدالرضا فریدزاده، نوید گودرزی، نیما گودرزی، مهدی علی‌نژاد و مهدی مصباحی به عنوان بازیگر حضور دارند، همچنین سیامک احصایی طراح صحنه، منیره ملکی طراح صحنه و احسان تارخ آهنگساز این نمایش می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.