˝طبقه حساس˝ در مرحله حساس صدا گذاری است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

آخرین خبر از فیلم کمال تبریزی

صداگذاری ˝طبقه حساس˝ کمال تبریزی توسط علی علویان ادامه دارد و تا قبل از موعد مقرر فیلم به دفتر جشنواره خواهد رسید.

جواد نوروز بیگی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت فیلم تبریزی گفت: حدود یک هفته است که علی علویان کار صدا گذاری فیلم را آغاز کرده است و فیلم در مرحله صدا گذاری به سر می برد. ما نسخه اولیه برای بازبینی را به هیئت انتخاب ارائه کرده ایم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که نسخه کامل و نهایی فیلم را تا قبل از ۲۰ دی ماه به دفتر جشنواره ارائه کنیم.

نوروز بیگی در خصوص ساخت فیلم “تابو” به کارگردانی خسرو معصومی گفت: در پیش تولید اولیه این فیلم هستیم و به احتمال بسیار بعد از جشنواره فیلم فجر فیلم را کلید خواهیم زد.

تهیه کننده فیلم “طبقه حساس” در خصوص رفع توقیف از فیلم “خرس” گفت: هنوز هیچ تماسی از سوی سازمان سینمایی مبنی بر رفع توقیف این فیلم با من گرفته نشده و همچنان “خرس” در محاق توقیف به سر می برد.

“طبقه حساس” نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود و متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم ‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، آزاده صمدی و …. از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

انتهای پیام/۵۵/ب
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.