˝عصبانی نیستم!˝ با مخاطب بین المللی ارتباط برقرار می کند/ اولین اکران جهانی در فجر و برلین

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمد اطبایی نماینده بخش جهانی فیلم رضا درمیشیان معتقد است که؛ ˝عصبانی نیستم!˝ واجد ارزش های خاصی بوده است که توانسته با مخاطب بین المللی ارتباط برقرار کند.

محمد اطبایی نماینده بخش جهانی فیلم “عصبانی نیستم!” در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت این فیلم برای اکران در جشنواره برلین و فیلم فجر گفت: تا به امروز به غیر از مسئولین هیئت انتخاب برلین و جشنواره فیلم فجر کسی فیلم را ندیده است. اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر و برلین خواهد بود.

اطبایی ادامه داد: مسئله ای که مشخص است هنوز بازتاب عمومی نسبت به این فیلم نداشته ایم که به عنوان سند قابل استناد بتوان از آن حرف زد اما “عصبانی نیستم” رضا درمیشیان از میان سیل انبوه فیلم هایی که متقاضی حضور در جشنواره فیلم برلین بوده اند انتخاب شده است.

نماینده پخش جهانی تازه‌ترین ساخته رضا درمیشیان اضافه کرد: روال کار جشنواره برلین به گونه ای است که از میان فیلم هایی که متقاضی حضور در جشنواره می باشند، فیلم ها را انتخاب می کند. کارگردانان ایرانی خارج از کشور، خواهان حضور در این جشنواره بوده اند که در نهایت هیئت انتخاب جشنواره برلین این فیلم را به عنوان نماینده سینمای ایران در این جشنواره برگزید. “عصبانی نیستم “واجد ارزش های خاصی بوده که توانسته با مخاطب بین المللی ارتباط برقرار کند.

اطبایی یاد آور شد: امیدواریم که این فیلم بتواند در داخل و خارج از کشور مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد و باز خوردهای مثبتی داشته باشد.

“عصبانی نیستم” دومین فیلم رضا درمیشیان در مقام کارگردان است. درمیشیان که کارگردانی فیلم “بغض” را در کارنامه خود دارد، این فیلم را در سکوت خبری کامل جلوی دوربین برد.

باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضا میرآقا، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین میری، مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی، محمد کارت، میناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خداشناس، مهدی رودافشانی، جواد جوینده میرزا و…

در خلاصه داستان فیلم آمده است: خـرداد: نوید و ستاره در تهران زندگی می‌کنند . . .

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.