˝مرثیه‌ای برای …˝ در بخش مسابقه فستیوال فیلم دهلی

۳ م دیماه ،

فیلم کوتاه داستانی ˝مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش˝ به کارگردانی امیر اطهر سهیلی به بخش مسابقه فستیوال بین‌المللی فیلم دهلی‌نو راه پیدا کرد.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه داستانی “مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش” به کارگردانی امیراطهر سهیلی به بخش مسابقه فستیوال بین‌المللی فیلم دهلی راه پیدا کرد.

بنابر این گزارش، این فیلم که بر اساس داستانی از ابوتراب خسروی نوشته شده، دربارهٔ مردی است که فرمان قتل زنی را در دست دارد، این مرد سه بار برای این فرمان اقدام می‌کند که هر بار به نوعی با داستانی تازه مواجه می‌شود.

فستیوال بین‌المللی فیلم دهلی امسال به مناسبت صدمین سالگرد ورود صنعت سینما به هند به شکلی ویژه برگزار خواهد شد.

“مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش” تهیه‌ شده در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است و در روز ۲۵ ماه دسامبر (۵دی‌ماه) در شهر دهلی نو به نمایش در خواهد آمد.

فیلم “مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش” آخرین فیلم کوتاه امیراطهر سهیلی در فستیوال‌های داخلی، پیش از این موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران فستیوال فیلم فجر، جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از فستیوال منطقه‌ای سینمای جوان ایران- بوشهر شده است. این فیلم قرار است در بخش فیلم‌های کوتاه فستیوال بین‌المللی فیلم دهلی‌نو با فیلم‌های کوتاهی از بیست کشور جهان به رقابت پردازد.


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.