˝مرد آهنی۳˝ دوباره صدرنشین باکس‌آفیس شد + جدول

۲۱اردیبهشت،

علیرغم اکران ˝گتسبی بزرگ˝ در سینماهای آمریکا و کانادا

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فیلم ˝گتسبی بزرگ˝ تازهترین ساخته باز لورمان با بازی لئوناردو دی‌کاپریو، از روز جمعه (۱۰ می،۲۰اردیبهشت) در سینماهای آمریکا و کانادا روی پرده رفت و با ۵۲/۵ میلیون دلار فروش، پس از ˝مرد آهنی۳˝ در جایگاه دوم فهرست فیلم‌های پرفروش تعطیلات آخر هفته قرار گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم اکشن و ماجراجویانه “مرد آهنی۳” ساخته شین بلک، از محصولات کمپانی دیزنی، که هفته قبل با فروش خیره‌کننده ۱۷۵/۳ میلیون دلاری در صدر فهرست پرفروش‌ها قرار گرفته بود، در دومین هفته اکران خود با ۷۰ میلیون دلار فروش، صدرنشینی خود را در فهرست فیلم‌های پرفروش سینماهای آمریکا و کانادا برای دومین هفته حفظ کرد.

بر این اساس، فیلم “مرد آهنی۳” با کارگردانی شین بلک پس از دو هفته اکران در ۴۲۵۳ سالن سینما، تاکنون توانسته ۲۸۲/۴ میلیون دلار فروش کند.

فیلم “گتسبی بزرگ” ساخته باز لورمان از محصولات کمپانی برادران وارنر هم با اکران در ۳۵۳۵ سالن، در اولین هفته اکران خود و ۵۲/۵ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم باکس آفیس قرار گرفت. این در حالی است که با توجه به افزایش سالن‌های نمایش دهنده این فیلم در روزهای آینده و همچنین کاهش سالن‌های نمایش دهنده “مرد آهنی۳″، پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده “مرد اهنی۳” جای خود را به “گتسبی بزرگ” بدهد.

فیلم “درد و گنج” ساخته مایکل بای با بازی مارک والبرگ و دواین جانسون (راک) نیز با ۴۰درصد افت فروش، این هفته توانست ۴/۵ میلیون دلار فروش کند و در جایگاه سوم فهرست فیلم‌های

پرفروش قرار بگیرد. فیلم اکشن “درد و گنج” محصول کمپانی پارامونت پیکچرز که از زمان اکران آن سه هفته قبل، مجموعا توانسته در سینماهای آمریکا و کانادا ۴۱/۱ میلیون دلار فروش کند.

به نوشته باکس‌آفیس‌نیوز، جایگاه چهارم تا هشتم فهرست فیلم‌های پرفروش سینماهای آمریکا و کانادا به ترتیب در اختیار فیلم‌های “۴۲” با ۴/۱ میلیون دلار، “تایلر پری تقدیم می‌کند” با ۴ میلیون دلار، “فراموشی” با ۳/۶ میلیون دلار، “کوردز” با ۳/۲ میلیون دلار و کمدی خانوادگی “ازدواج بزرگ” با ۲/۱ میلیون دلار قرار دارد.

** جدول زیر بر اساس میزان فروش فیلم‌ها از روز جمعه تا شنبه (دیروز) تنظیم شده است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.