˝هشت نفرت‌انگیز˝ تارانتینو ژانویه ۲۰۲۴ کلید می‌خورد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمبرداری پروژه پردردسر ˝هشت نفرت‌انگیز˝ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می‌شود و دسامبر همان سال روی پرده می‌رود.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: کوئنتین تارانتینو در حالی وسترن “هشت نفرت‌انگیز” (The Hateful Eight) را کارگردانی می‌کند که اوایل سال جاری میلادی، پس از لو رفتن فیلمنامه این پروژه اعلام کرده بود دیگر روی آن کار نمی‌کند.

ژانویه پیش وبسایت گاوکر مطلبی با عنوان “این فیلمنامه لورفته «هشت نفرت‌انگیز» نوشته کوئنتین تارانتینو است” منتشر کرد که این مطلب از یک وبسایت دیگر لینک شده بود. مطلب لینک‌شده شامل فیلمنامه ۱۴۶ صفحه‌ای “هشت نفرت‌انگیز” بود.

سینماگر ۵۰ ساله همان زمان به وبسایت ددلاین، گفت: بسیار، بسیار افسرده‌ام‌. فیلمنامه‌ای را تمام کرده بودم، نسخه اول آن را و قرار بود زمستان بعد آن را کارگردانی کنم، یعنی یک سال دیگر. فیلمنامه را به شش نفر دادم و الان فیلمنامه لو رفته است.”

او افزود “هشت نفرت‌انگیز” پروژه بعدی‌اش نخواهد بود و روی یک فیلمنامه دیگر کار می‌کند که ایده‌اش را در ذهن دارد.

با این حال، تارانتینو تابستان امسال در گردهمایی کامیک کان اعلام کرد نظرش عوض شده و “هشت نفرت‌انگیز” را کارگردانی خواهد کرد.

هاروی و باب واینستین به عنوان مدیر تولید بار دیگر با تارانتینو همکاری می‌کنند. آن‌ها پیش از این در فیلم‌های دیگر چون “سگدانی” و “جانگو آزاد شده” با هم کار کرده‌اند.

برادران واینستین در بیانیه‌ای گفتند: این فیلم مانند تمام پروژه‌های قبلی کوئنتین، نوآورانه، براق و البته بامزه خواهد بود. او بی‌شباهت با هر فیلمساز دیگری است و مثل همیشه به این همکاری که بیش از بیست سال پیش آغاز شد، افتخار می‌کنیم.

شرکت واینستین همچنین اعلام کرد “هشت نفرت‌انگیز” که داستان آن پس از جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد، به صورت ۶۵ میلی‌متری فیلمبرداری می‌شود و به صورت ۷۰ میلی‌متری و در ادامه ۳۵ میلی‌متری اکران می‌شود.

هنوز اسامی بازیگران “هشت نفرت‌انگیز” اعلام نشده است، اما از ساموئل ال. جکسن، جنیفر لارنس، مایکل مدسن، والتن گاگینز، بروس درن و تیم راث به عنوان بازیگران این فیلم یاد می‌شود.

ماجرای “هشت نفرت‌انگیز” در چشم‌انداز برفی وایومینگ در دوران پس از جنگ داخلی آمریکا روی می‌دهد و از جایی آغاز می‌شود که بوران یک دلیجان را از مسیرش منحرف می‌کند. فیلم دربارهٔ یک گروه بی‌رحم و بی‌اعتماد به هم شامل دو جایزه‌بگیر رقیب، یک سرباز خائن و یک زندانی زن است که وسط ناکجاآباد از یک بار سر درمی‌آورند.

شخصیت‌ها عبارتند از سرگرد مارکوئیس وارن (جایزه‌بگیر)، جان روث (جلاد)، دیزی دومرگ (زندانی)، کریس مانیکس (کلانتر)، باب (مکزیکی)، اوسوالدو موبری (مرد کوچک)، جو گیج (گاوکش) و ژنرال سندی اسمیترز (متحد).

تارانتینو سال ۱۹۹۴ با “داستان عامه‌پسند” به شهرت بسیاری دست یافت. فیلم او در هفت بخش شامل بهترین فیلم و کارگردان نامزد اسکار شد و تارانتینو و همکار فیلمنامه‌نویس‌اش راجر ایواری به خاطر آن اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کردند. این فیلم همچنین برنده جایزه نخل طلای کن شد. تارانتینو با “جانگو آزاد شده” هم جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد.

“بیل را بکش: جلد ۱″، “بیل را بکش: جلد ۲” و “گرایندهاوس” از دیگر ساخته‌های اوست.

ایندیپندنت / ۳ سپتامبر

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.