˝هیس دخترها فریاد نمی زنند˝ تا دو هفته دیگر توزیع خواهد شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

علی سرتیپی به هنرآنلاین خبر داد؛

علی سرتیپی از توزیع نسخه ویدئویی آخرین فیلم پوران درخشنده در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

علی سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ دربارهٔ نصب پوسترهای مربوط به نسخه نمایش خانگی فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” در سطح شهر تهران گفت: قرار است فیلم به زودی راهی شبکه نمایش خانگی شود اما تصمیم نداریم به زودی این فیلم را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنیم. تا دو هفته دیگر و تا پایان آذر ماه فیلم در شبکه نمایش حانگی توزیع خواهد شد.

سرتیپی ادامه داد: حق رایت این فیلم در شبکه نمایش خانگی به موسسه تصویر دنیای هنر واگذار شده است و این فیلم در قالب دی وی دی منتشر خواهد شد. پشت صحنه فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند و آلبوم تصاویر این فیلم ضمیمه این نسخه خواهد شد. این فیلم پرفروشترین فیلم سال ۹۲ است که مورد استقبال مردم قرار گرفت. امیدوارم نسخه خانگی این فیلم هم مورد توجه قرار گیرد و از آن استقبال کنند.

“هیس دخترها فریاد نمی زنند”؛ آخرین ساخته پوران درخشنده است که درقالب اکران عید فطر روی پرده رفت و فاتح گیشه های سینمای ایران شد.

نیما صفایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم پور، طناز طباطبایی. با هنرمندی: امیر آقایی، بابک حمیدیان، فرهاد آییش، هادی مرزبان، امیر دژاکام، مائده طهماسبی، مجید مشیری، شیرین بینا، علی پویان، مصطفی طاری، اسماعیل سلطانیان، مهدی ماهانی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:”شیرین دو بار تا آستانه ی ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می گردد و برای رهایی از این بحران تصمیمی می گیرد که…” پوران درخشنده برای ساخت تازه ترین فیلمش هم سراغ موضوعی اجتماعی رفته و به مشکلات دخترانی پرداخته که پس از مواجهه با آسیب های جدی روحی و جسمی، از ترس آبرو مجبور به سکوت و تحمل مشکلات در تنهایی می شوند.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.