˝گلوله به سر˝ سیلوستر استالونه روی پرده سینما

۱۷ام بهمن ،

سیلوستر استالونه، بازیگر شناخته شده و پرطرفدار سینما با درام اکشن و جنایی ˝گلوله به سر˝ (Bullet to the Head)، تازهترین ساخته والتر هیل، کارگردان معروف فیلم‌های اکشن و اتفاق‌ای روی پرده نقره‌ای می‌آید.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه این درام اکشن و جنایی را الساندرو کامون بر اساس داستان مصوری از الکسیس نولت، نویسنده معروف فرانسوی به رشته تحریر درآورده و داستان روایتی از ارتباط یک آدمکش حرفه‌ای با یک کارآگاه پلیس است.

بنابر این گزارش، سیلوستر استالونه در این درام اکشن در نقش یک آدمکش حرفه‌ای بازی می‌کند که با کارآگاه جوانی از واشنگتن.دی‌.سی در ماجرایی همراه می‌شود، ماجرایی که پای آنها را از کوچه‌های تنگ و تاریک و دورافتاده به راهروهای قدرت در نیواورلئان می‌کشاند.

استالونه ۶۴ ساله که در اولین نمایش این فیلم در نیویورک حاضر شده بود در مورد بازی خود در این فیلم که به سبک اکشن‌های قدیمی ساخته شده، گفت: “همه چیز حتی فیلم‌های امروزی، به نوعی بازگشت به قبل و تفسیر دوباره آنها است. مثل اینکه به سراغ همان کنسروهای قدیمی لوبیا برویم و آنها را دوباره دوست داشته باشیم، به همین سادگی. من این سادگی را دوست دارم و درک می‌کنم. از طرف دیگر اشخاص تازهی مثل جیسون موموآ را وارد میدان می‌کنید و بعد می‌بینید که چه رخ می‌دهد.”

به نوشته یورونیوز، جیسون موموآ، بازیگر ۳۴ ساله آمریکایی، نقش مقابل استالونه را بازی می‌کند. او نیز دربارهٔ بازی در فیلم “گلوله به سر” اظهار داشته: “بازی در کنار بازیگر باتجربه‌ای مثل استالونه برای من افتخار بزرگی بود و درس‌های بسیاری از او یاد گرفتم.”

موموآ افزود: “استالونه در یاد دادن واقعا آدم دست و دلبازی بود و از گوش دادن به حرف‌های او بسیار لذت بردم. بازی در این فیلم فرصت خوبی بود برای اینکه هیچ حرفی نزنم و فقط به یک آدم با تجربه گوش کنم. برایش به عنوان کارگردان و نویسنده هم احترام بسیاری قائل هستم و زیرا او یک مرد خودساخته است.”

سونگ کانگ، بازیگر آمریکایی معروف آمریکایی هم که به تازگی بازی در قسمت پنجم سری فیلم‌های “سریع و خشمگین” را به پایان رسانده در این فیلم در نقش کارآگاه جوان ظاهر در کنار استالونه ایفای نقش کرده است.

این فیلم با هزینه‌ای در حدود ۵۵ میلیون دلار و توسط کمپانی‌های دارک کاستل انترتیمنت، آ.ام گلوبال، افتر دارک فیلمز تهیه و تولید شده و علاوه بر سیلوستر استالونه، سونگ کانگ و جیسون موموآ، بازیگرانی همچون سارا شاهی، هلت مک کلنی، برایان ون‌هت، ورونیکا روزاتی، دن رودز و مارکوس لی براون نیز در این فیلم ایفای نقش کردند.

گفتنی است، فیلم “گلوله به سر” از اواسط همین ماه به تدیج در سینماهای شهرهای مختلف اروپا اکران می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.