˝گودزیلا˝ به دنبال ژولیت بینوش فرانسوی

۰۹م اسفند ،

ساخت نسخه تازه اکشن علمی تخیلی ˝گودزیلا˝ با کارگردانی گرث ادوارد پس از حرف و حدیث‌های فراوان به مرحله انتخاب بازیگر رسیده و ظاهرا سازندگان این فیلم قصد دارند از چندین ستاره مطرح سینما برای بازی در این فیلم استفاده کنند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، با قطعی شدن حضور چند بازیگر معروف و نهایی شدن مذاکرات آنها با کمپانی برادران وارنر به عنوان تهیه‌کننده اصلی نسخه تازه اکشن علمی تخیلی “گودزیلا”، این کمپانی قصد دارد برای اضافه کردن ژولیت بینوش، بازیگر شناخته شده سینما به لیست بازیگران این فیلم با این بازیگر مطرح سینمای فرانسه نیز وارد مذاکره شود.

بنابر این گزارش، فیلمنامه نسخه تازه اکشن علمی تخیلی “گودزیلا” را مکس بورنستین بر اساس طرحی از دیو کالاهام نوشته و تاکنون نقش‌آفرینی آرون تیلور جانسون، برایان کرنستون و الیزابت اولسن به عنوان بازیگران این فیلم محبوب قطعی شده است.

به نوشته هالیوودنیوز، دربارهٔ داستان این فیلم کمپانی برادران وارنر تا این لحظه هیچ اطلاعی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده اما پیش از این یکی از عوامل این فیلم گفته بود که در نسخه تازه نشان داده می‌شود که اگر گودزیلا به دنیای امروز ما بیاید چه خواهد شد.

بر اساس برنامه زمانبندی شده فیلمبرداری این پروژه از ماه مارس ۲۰۲۴ میلادی در شهر ونکوور کانادا آغاز می‌شود و ظاهرا تماشاگران این فیلم باید منتظر دیدن صحنه‌های اکشن و هیولایی بسیار شگفت‌انگیز باشیند.

به گفته کمپانی برادران وارنر مراحل اولیه ساخت این فیلم اواخر ماه فوریه ۲۰۲۴ میلادی آغاز و روز ۱۴ ماه می سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای جهان اکران می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.