˝یک تنبیه با شکوه˝ بینی سلطانی را شکست!

کارگردان نمایش ˝یک تنبیه با شکوه˝ از مصدومیت فقیهه سلطانی در روز گذشته حین تمرین نمایش و شکستگی شدید بینی وی خبر داد.

بهزاد مرتضوی کارگردان نمایش “یک تنبیه با شکوه” در رابطه با وضعیت اجرای این نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: روز گذشته در حین تمرین بازیگر نقش زن نمایش فقیهه سلطانی دچار سانحه و شکستگی بینی شد.

وی ادامه داد: بینی ایشان شدیدا آسیب دیده و شاید نیاز به عمل فوری داشته باشد که قطعیت عمل امروز مشخص می‌شود.

مرتضوی بیان کرد: اگر سلطانی نیاز به عمل سریع داشته باشد به ۲ هفته نخست اجرای نمایش نمی‌رسد و در صورت تعویق عمل و اجازه پزشک، هفته‌ پایانی اجرا نمی‌تواند گروه نمایش را همراهی کند و در هر صورت نیاز به استفاده از بازیگر جایگزین است، این نمایش به علت قرارداد با بنیاد رودکی قطعا باید اجرا شود.

کارگردان نمایش “یک تنبیه با شکوه” گفت: بازیگرانی که می‌توانند جایگزین فقیهه سلطانی شوند سیما تیرانداز، نگار عابدی، ندا مقصودی هستند که قبلا این نقش را ایفا کردند و آن به علت دشوار بودن متن این نمایش است.

وی تصریح کرد: اجرای نخست این نمایش چهارشنبه ۲۶ مهر ماه است که با این اتفاق اگر فقیهه سلطانی به اجرا نرسد نمایش از روز یکشنبه ۳۰ مهر بروی صحنه می‌رود.

این نمایش که دو پرسوناژ دارد به داستان زن و شوهری می‌پردازد که در موقعیتی خاص قرار دارند و کارهایی که نباید انجام می‌دهند و باید مجازات شوند و این تنبیه برای آنها این است که زندگی خود را در نمایشی اجرا کنند و در این پروسه آنها به طی طریقی می‌رسند و … پیش از این اتفاق قرار بود این نمایش از ۲۶ مهر ماه ساعت ۸:۱۵ در تالار حافظ بروی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.