˝ آوای پارسیان ˝ موسیقی لرستان را به تالار رودکی می‌آورد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

به یاد استاد رضا سقایی و مسعود بختیاری؛

گروه ˝ آوای پارسیان ˝ با اجرای قطعات فولکلوریک لرستان و مناطق بختیاری نشین، کنسرتی در تالار رودکی اجرا می‌کند.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، گروه ” آوای پارسیان ” به سرپرستی و خوانندگی سامان علیپور و با تنظیم ایمان فتح الهی در یادمان استاد رضا سقایی و مسعود بختیاری به اجرای موسیقی محلی لرستان و منطقه بختیاری نشین در دو بخش ماهور و شور با اشعاری از فریده چراغی و ایرج رحمانپور می پردازند.

علی آذرسینا، کمانچه؛ ایمان فتح الهی، کمانچه؛ سامان صالحی، بربط؛ ابوذر حسنوند، سنتور؛ غلامرضا بیات، نی؛ میلاد باجلاوند، تمبک؛ پریسا مرادی، اوا؛ سمانه شهیدی، اوا؛ کیوان علی پور، ادو، باران و درای؛ زهرا رجب روشن، دایره و دف؛ فاطمه رجب روشن، نوازنده تارباس؛ میثم نوری، دف و دهل؛ محسن کیهان نژاد، سرنا؛ الناز شجاعی، سه تار و سامان علی پور، تار، دیوان، دف و خواننده در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

در این کنسرت قطعات فولکلوریک لرستان و منطقه بختیاری نشین از جمله هاد دیرمیاساز سحری، دی بلال، ای گلمی و شیرین شیرین اجرا می گردد.

گفتنی است کنسرت گروه ” آوای پارسیان ” روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار می گردد و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به پایگاه اینترنتی ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.