˝۳۰دقیقه بعد از نیمه‌شب˝ چهار جایزه انجمن منتقدان فیلم ونکوور از آن خود کرد

۱۹م دیماه ،

فیلم ˝۳۰ دقیقه بعد از نیمه شب˝ ساخته کاترین بیگلو با دریافت ۴ جایزه اصلی از انجمن منتقدان ونکوور، بهترین فیلم انجمن منتقدان فیلم ونکوور در سال ۲۰۱۲ شد.

به گزارش هنرآنلاین، فیلم تازه کاترین بیگو که عملیات دستگیری اسامه بن‌لادن‌ رهبر سازمان تروریستی القاعده را روایت می‌کند، علاوه‌بر این جایزه بهترین کارگردانی را برای بیگلو،‌ جایزه بهترین بازیگر زن برای جسیکا چاستین و بهترین فیلمنامه را برای مارک بوآل به همراه آورد.

این فیلم که نامزد چهار جایزه گلدن‌گلوب شده و همچنین مورد علاقه آکادمی اسکار شده است، پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم به حمایت تبلیغاتی از باراک اوباما شده بود و اکران این فیلم در آمریکا به بعد از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر موکول شد.

به نوشته هالیوودریپورتر، اعضای سنای آمریکا اخیرا خواستار دریافت کپی تمام اطلاعاتی می باشند که از سوی سازمان جاسوسی آمریکا در اختیار سازندگان فیلم “۳۰ دقیقه بع از نیمه شب” قرار گرفته است.

در این میان، جایزه بهترین بازیگر مرد به یواخین فینیکس برای بازی در فیلم “مرشد”، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به فیلیپ سیمور هافمن و بهترین بازیگر زن نقش مکمل به آمی آدامز رسید.

همچنین جایزه بهترین فیلم خارجی زبان نیز به “موتورهای مقدس” ساخته لئوس کراکس رسید.

انتهای پیام//
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.