آتش بازی پرسپولیس با نفت در آزادی

۱۹م دیماه ،

دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی به دیدار یکدیگر رفتند تا تکلیف هشتمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شود. در حالی که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده گل اول بازی را به ثمر رساندند این پرسپولیس بود که در نهایت توانست با شکست حریف به مرحله بعد راه پیدا کند.

گل اول بازی را امین منوچهری در دقیقه ۱۴ وارد دروازه پرسپولیس کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که توپ در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود ولی اشتباه آن‌ها در میانه میدان آن را به بازیکن نفت داد و بازیکنان این تیم زردپوش توانستند با استفاده از موقعیت و غافلگیری مدافعان پرسپولیس به گل برسند.

۱۲ دقیقه بعد محمد نوری موفق شد گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند تا بازی به تساوی کشیده شود. دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و این در حالی بود که سرخ‌پوشان تا پایان نیمه اول می‌توانستند دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم مانع ا زاین کار شد.

با آغاز نیمه دوم پرسپولیسی‌ها دامنه هجوم خود را بیشتر کردند و در چند صحنه بسیار خطرناک ظاهر شدند. در حساس‌ترین صحنه ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم غلامرضا جباری در محوطه جریمه نفت سرنگون شد ولی سعید مظفری‌زاده اعتقادی به پنالتی نداشت و این تصمیم او با اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیس روبه‌رو شد.

در دقیقه ۵۸ بار دیگر محمد نوری توانست گلزنی کند. این گل روی همکاری تیمی بسیار خوب سرخ‌پوشان به ثمر رسید به گونه‌ای که بازیکنان این تیم بارها توپ را در اطراف محوطه جریمه نفت چرخاندند و سپس با سانتر بسیار خوب حسین ماهینی، نوری را در موقعیت گلزنی قرار دادند. هافبک پرسپولیس هم با ضربه سری خلاف جهت حرکت دروازه‌بان نفت تیمش را به گل دوم و برتری رساند.

چند دقیقه بعد بار دیگر حسین ماهینی از سمت چپ دروازه نفت نفوذ کرد و با خطای دروازه‌بان این تیم در داخل محوطه جریمه سرنگون شد. این بار مظفری‌زاده نقطه پنالتی را نشان داد تا فریاد شادی تماشاگران به آسمان برود. با وجود حضور علی کریمی و محمد نوری دو بازیکنی که معمولا پنالتی‌های پرسپولیس را به ثمر می‌رسانند این حسین ماهینی بود که پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه ۷۵ بازی آن را به گل سوم تیمش تبدیل کرد تا حرکت خوب خود را با زدن گل کامل کند.

دقیقه ۸۴، باز هم برای هواداران پرسپولیس خبر خوشی در بر داشت. در این دقیقه هادی نوروزی که به جای رضایی به میدان آمده بود توانست چهارمین گل سرخ‌پوشان را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد، کریم انصاری‌فرد با دروازه‌بان نفت تک به تک شد اما ضربه فنی او از بالای دروازه خارج رفت.

به این ترتیب پرسپولیس باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال به دیدار ذوب آهن اصفهان برود.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.