آتش بس ۲ رکورد شهر موش ها را زد

گردآوری توسط گروه سینما ممتاز نیوز

آتش بس 2 رکورد شهر موش ها را زد

بر اساس گزارش فروش سینماها، با توجه به ایام عزاداری و تعطیلی سینماها آمار فروش آثار سینمایی در هفته گذشته به شدت کاهش داشته است، اما نکته قابل توجه این است که فیلم «آتش بس ۲» از «شهر موش‌ها ۲» که طی ۹ هفته گذشته در صدر جدول فروش قرار داشت، پیشی گرفته و نزدیک به ۲۵ میلیون تومان بیشتر فروش داشته است.

بر اساس این آمار می‌توان پیش‌بینی کرد که فیلم «آتش بس ۲» طی هفته‌های آتی روند صعودی فروش را طی کند. این فیلم در هفته گذشته موفق شد از مرز ۳ میلیارد بگذرد و شاید بتوان گفت حضور تهمینه میلانی و صحبت‌هایش در برنامه تلویزیونی «هفت» که جمعه هفته گذشته روی آنتن رفت نیز تاثیر مثبتی روی فروش این فیلم داشته و مخاطبان را برای دیدن این فیلم ترقیب کرده است.

بر اساس اعلام سینما تیکت، در هفته گذشته میزان فروش «آتش بس ۲» ساخته تهمینه میلانی در ۶۱ سالن ۱۰۴,۲۳۴,۰۰۰ تومان، «شهرموش‌ها ۲» ساخته مرضیه برومند در ۷۷ سالن ۷۹,۲۰۹,۰۰۰ تومان، «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی در ۱۹ سالن ۵۸,۴۶۰,۰۰۰ تومان، «خواب‌زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی در ۳۰ سالن ۳۲,۱۴۷,۰۰۰ تومان، «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت‌الله در ۲۴ سالن ۲۶,۷۷۰,۰۰۰ تومان، «خانوم» ساخته تینا پاکروان در ۹ سالن ۲۱,۲۱۰,۰۰۰ تومان و «کاغذ خروس‌نشان» ساخته مریم میلانی در ۷ سالن ۲۳۷,۰۰۰ تومان بوده است.

در مجموع «شهرموش‌ها ۲» ظرف مدت ۷۰ روز ۸,۶۹۱,۶۴۹,۰۰۰ تومان، «آتش بس ۲» ظرف مدت ۴۹ روز ۳,۱۵۶,۶۰۵,۰۰۰ تومان، «خواب‌زده‌ها» ظرف مدت ۴۹ روز ۱,۰۶۶,۸۶۱,۰۰۰ تومان، «آرایش غلیظ» ظرف مدت ۴۹ روز ۹۳۴,۲۷۸,۰۰۰ تومان، «خانوم» ظرف مدت ۴۹ روز ۴۰۰,۸۵۴,۰۰۰ تومان، «ساکن طبقه وسط» نیز ظرف مدت ۲۱ روز ۳۱۴,۵۰۹,۰۰۰ تومان و «کاغذ خروس نشان» نیز ظرف مدت ۲۸ روز ۳,۵۱۱,۰۰۰ تومان فروش داشته است.

نکته قابل توجه در آمار هفته گذشته کاهش بیش از ۱۰۰ سالن از تعداد سالن‌های نمایش دهنده آثار است و این‌گونه به نظر می‌رسد که صاحبان و مدیران سینماها برخی از سالن‌های خود را از چرخه نمایش فیلم خارج کرده‌اند.

به نقل از آنا

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.