آتش سوزی در انبار فروشگاه فرش شهرری

آتش سوزی انبار فروشگاه فرش در شهرری با سرعت عمل به موقع آتش نشانان خاموش و از سرایت به داخل مغازه و خانه‌های اطراف جلوگیری شد.

ایسنا: آتش سوزی انبار فروشگاه فرش در شهرری با سرعت عمل به موقع آتش نشانان خاموش و از سرایت به داخل مغازه و خانه‌های اطراف جلوگیری شد.

 ستاد فرماندهی آتش نشانی در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک باب فروشگاه فرش بلافاصله آتش نشانان را به محل حادثه در شهرری، میدان نماز، خیابان امام حسین (ع) اعزام کرد.
 
علیرضا چراغی در این باره اظهار داشت: پشت بام یک مغازه فرش فروشی به مساحت تقریبی ۸۰ متر مربع که به عنوان انبار مورد استفاده قرار می‌گرفت و مملو از فرش و گلیم بود کاملاً شعله‌ور شده در حال سوختن بود.
 
معاون عملیات گفت: این آتش سوزی با دود فراوان همراه بود که به علت مجاورت در بین منازل مسکونی هر لحظه احتمال سرایت آتش به نقاط دیگر وجود داشت.
 
وی افزود: آتش نشانان بی‌درنگ با قطع جریان برق و گاز و با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و به‌کارگیری چند رشته لوله آبرسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعله و دود ناشی از این آتش سوزی را که در حال سرایت به اطراف بود مهار و کاملا خاموش کرده و از سرایت آتش به داخل مغازه در طبقه پایین و خانه‌های اطراف جلوگیری کردند.
 
چراغی با بیان اینکه علت رخداد این حادثه هم اکنون توسط کار‌شناسان آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: در پایان آتش نشانان با لکه گیری کامل آتش و ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.