آتش سوزی در شرکت’ارسا گاز’ اصفهان مهار شد

‘ منصور شیشه فروش’ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای آتش نشانی، کارشناسان پخش فرآوردهای نفتی پالایشگاه اصفهان، اورژانس، شهرداری و برق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی بصورت کامل مهار شده است، تصریح کرد: برای مهار حریق و جلوگیری از وارد شدن خسارت بیشتر، حدود ۵۰ دستگاه اطفاء حریق و بیش از یکصد نیروی امدادی در محل حادثه حضور داشتند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه خطری منطقه محل حادثه را تهدید نمی کند، گفت: آتش نشانان به همراه کارشناسان پخش فرآوردهای نفتی پالایشگاه اصفهان، اقدامات لازم را برای انتقال کپسول های حاوی گاز مایع و برای جلوگیری از حوادث احتمالی،اقدامات حفاظتی مورد نیاز را انحام داده اند.

وی افزود: کارشناسان اکنون درحال خنک کردن مخازن مستقر در محل هستند.

شیشه فروش در باره تلفات جانی حادثه نیز گفت:جز یک مورد سوختگی که برای درمان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، آسیب جانی دیگری گزارش نشده است.

وی گفت: دلیل وقوع این آتش سوزی در دست بررسی است.

وی از طرح انتقال شرکت های عرضه کننده گاز مایع خانگی و صنعتی مستقر در شمال شهر اصفهان به خارج از این شهر خبر داد و افزود: برای استقرار این شرکت ها، منطقه ای در منطقه’مورچه خورت’ در نظر گرفته شده است و این شرکت ها بتدریج باید به این مکان منتقل شوند.

آتش سوزی در شرکت ‘ارسا گاز’عرضه کننده گاز مایع خانگی و صنعتی حدود ساعت ۱۳ و۵۰ دقیقه امروز در خیابان امام خمینی(ره) اصفهان بوقوع پیوست و

شعله های آتش از چند کیلومتری محل حادثه قابل مشاهده بود.

آتش سوزی موجب تعطیلی کارگاه ها و تخلیه منازل مسکونی پیرامون منطقه حادثه شد.

۷۱۳۲/۱۰۱۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۵۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.