آتش سوزی ۴ خودرو و موتور سیکلت در خیابان خلیج

۱۷م آذر ،

آتش سوزی ۴ خودرو و موتور سیکلت در خیابان خلیج

آتش سوزی گسترده دو دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ مجتمع تجاری و اداری مهار شد.

  به نقل از مهر، آتش سوزی گسترده دو دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ مجتمع تجاری و اداری با تلاش همه جانبه آتش نشانان سه ایستگاه مهار شد.

در این اتفاق که در خیابان خلیج، شهرک سینا رخ داد در قسمت پارکینگ یک مجتمع ۵ طبقه تجاری، اداری دو دستگاه خودرو سواری و دو دستگاه موتورسیکلت به سبب نامعلوم دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به خودروهای همجوار و طبقات بالا بود.

به دنبال این آتش سوزی، دود غلیظی مجتمع را فرا گرفته و تعدادی از کارکنان و کسبه نیز در طبقات بالای پارکینگ در میان دود ناشی از آن گرفتار شده بودند.

در این اتفاق، آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با تجهیزات امدادونجات به طبقات مجتمع رفته و گرفتار شدگان را با رعایت اصول ایمنی به خارج از مجتمع منتقل کردند و یکی از اشخاصی که دچار دود گرفتگی شده بود، تحویل عوامل اورژانس شد.

گروهی دیگر نیز با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند ودر کمترین زمان ممکن کانون آتش سوزی را به محاصره خود درآورده و موفق شدند در کوتاهترین زمان ممکن آتش سوزی را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری کنند.

آتش نشانان همچنین دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن هواده از محل تخلیه کردند.

جمعه ۱۷ آذر   ۱۳:۴۸

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.