آثار ارائه شده در جشنواره فرهنگی دانش آموزان کشور کتابچه می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘حسین هژبری’ روز شنبه در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فرهنگی، پژوهشی و ادبی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه سراسر کشور در یاسوج افزود: بهترین استعدادها در این جشنواره شرکت کردند و تمام آنان برندگان واقعی هستند.

وی بیان کرد: برنامه ریزی اصولی برای افزایش روزافزون میزان مطالعه در بین دانش آموزان سراسر کشور امری ضروری به نظر می رسد.

هژبری اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد به نحو مطلوب و شایسته از عهده برگزاری این جشنواره بر آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی فرصت ارزشمندی برای شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

‘پرویز طاهری’ افزود: آموزش مبتی بر اصل توحید و حقیقت هستی شکوفایی استعدادهای بالقوه و بالفعل دانش آموزان را به بهترین نحو ممکن محقق می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم، گفت: ۱۰ کمیته اجرایی شامل پشتیبانی، فنی، داوران، فوق برنامه، بهداشت و تغذیه، حفاظت، روابط عمومی و تبلیغات، پذیرش و اسکان، ارزشیابی و افتتاحیه و اختتامیه در طول چهار روز برگزاری جشنواره متولی اجرای امور بودند.

حجت الاسلام ‘مصطفی شجاعیان’ افزود: دانش آموزان حاضر در این جشنواره علاوه بر شرکت در مسابقات در برنامه های اردویی و گردشگری، محفل انس با قرآن و مسابقات ورزشی نیز حضور داشتند.

۶۷۱/۷۵۳۵/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۱۵۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.