آثار ۸۰ هنرمند بین‌المللی به دبیرخانه سمپوزیوم چوب رسید

۲۱فروردین۱۳،

پنجمین سمپوزیوم بین‌‌المللی مجسمه‌سازی تهران با استقبال مجسمه‌سازان سراسر دنیا روبرو شد و با پایان مرحله دریافت آثار این اتفاق هنری، هنرمندان ۳۶ کشور جهان برای حضور در این سمپوزیوم اعلام آمادگی کردند.

به گزارش هنرآنلاین، با پایان مرحله دریافت آثار بخش بین‌الملل پنجمین سمپوزیوم مجسمه‌‌سازی تهران، آثار ۸۰ هنرمند از ۳۶ کشور جهان به دبیرخانه این سمپوزیوم رسید.

هنرمندانی از کشورهای قاره‌های مختلف آسیا، اروپا، اقیانوسیه و آسیا از جمله؛ اسپانیا، استرالیا، انگلیس، اندونزی، اوکراین، ایتالیا، بلغارستان، بلژیک، روسیه، کوبا، عراق، سوریه، کره جنوبی، ترکیه، هند، تایوان، شیلی، اروگوئه، اسلونی، کرواسی، مقدونیه و … در پنجمین سمپوزیوم بین‌‌المللی مجسمه‌‌سازی تهران شرکت کرده‌اند.

لازم به یادآوری است، پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران (یادواره خلیج فارس) به صورت غیر رقابتی با هدف توسعه هنر مجسمه‌سازی معاصر ایران و تلطیف فضاهای شهر تهران از طریق فراهم آوردن شرایط بروز و شکوفایی آفرینش‌های هنری، تعمیم نگاه زیباشناسانه در جامعه، تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها، در زمینه مجسمه سازی شهری در میان هنرمندان و آشنایی شهروندان با مراحل اجرای آثار، همزمان با روز خـلیج فـارس، در اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.

پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در دو بخش اصلی و دانشجویی برگزار خواهد شد و در بخش اصلی این اتفاق ۱۰ هنرمند ایرانی و ۷ هنرمند خارجی با نظر شورای انتخاب آثار حضور خواهند داشت. همچنین در بخش دانشجویی که مختص دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌ی مجسمه سازی است، آثار ۱۰ دانشجو که تجربیاتی از مجسمه‌سازی با چوب داشته باشند، در این سمپوزیوم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.