آخرین قیمت‌ها از بازار طلا، سکه و ارز

در حالی که بسیاری از صرافان قیمت خرید و فروش هر دلار را بین ۲۸۰۰ تا ۲۸۵۰ تومان اعلام می‌کنند، خرید و فروش در بازار دلار کمتر صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که دیروز صبح قیمت‌ها در بازار روند نزولی را در پیش گرفته بود، ولی مجددا در بعدازظهر قیمت‌ها رو به افزایش گذاشت.

امروز قیمت سکه طرح قدیم و جدید در بازارهای داخلی یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و این درحالی است که این رقم نسبت به روز گذشته در حدود ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه ۵۸۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۵۰ هزار تومان معامله می شود. دیروز نیم سکه ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۴۰ هزار تومان بوده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۱۲ هزار تومان

در حالی که دیروز شاهد کاهش قیمت جهانی طلا در بازارهای جهانی بودیم، امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۲ دلار معامله می‌شود که این رقم نسبت به روز گذشته در حدود دو دلار افزایش را نشان می‌دهد. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازارهای داخلی ۱۱۲ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۴۸۴ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۵۱۵ هزار تومان است.

دیروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازارهای داخلی ۱۰۷ هزار تومان و قیمت مثقال طلای ۱۷ و ۱۸ نیز به طور دقیق اعلام نشده بود.

رکود در بازار دلار

با توجه به این که امروز بازار شاهد کاهش قیمت دلار است، تعدادی از صرافی‌ها خریدو فروش دلار انجام نمی‌دهند.

دیروز قیمت هر دلار ۲۹۰۰ تومان تا ۳۱۵۰ تومان معامله شده بود، ولی امروز هر دلار بین ۲۸۰۰ تا ۲۸۵۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در حالی که قیمت هر پوند به طور رسمی اعلام نشده است، هر یورو ۴۶۵۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.