آخرین مهلت ثبت نام واحد های متقاضی تسهیلات

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۳:۳۲:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

هاشم پور خبر داد:

بزرگنمایی:  

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای طرحهای بالای ۵۰ میلیارد ریال حداکثر تا تاریخ ۲۱ مرداد و برای سایر طرحها تا تاریخ ۳۱ مرداد تعیین شده و قابل تمدید تخواهد بود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، مرتضی هاشم پور افزود: واحد های صنعتی، باید بروز رسانی طرحهای صنعتی خود را با ثبت نام در سایت http://amarsanat.mim.gov.ir انجام دهند.
وی در ادامه  با بیان اینکه در استان مازندران، ۳ هزار و ۳۳۷  واحد صنعتی با میزان سرمایه گذاری ۳ هزار و ۴۶۵ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۸۱ هزار نفر وجود دارد افزود: از نظر تعداد پروانه بهره برداری های موجود، استان مازندران در کشور رتبه ۸ و از نظر میزان سرمایه گذاری رتبه ۱۳ و از نظر اشتغال رتبه ۱۰ را به خود اختصاص داده است.
هاشم پور گفت: از کل پرولنه های بهره برداری استان  ۲۷۹ واحد با میزان سرمایه گذاری ۲ هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۴۳ هزار نفر جزو واحدهایی هستند که در آنها بیش از ۵۰ نفر اشتغال دارند.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران افزود: از نظر تعداد پروانه بهره برداری های موجود صنعت کانی غیر فلزی با ۳۶ درصد و فلزات اساسی و ماشین الات  با ۱۷ درصد بیشترین میزان و از نظرسرمایه گذاری و اشتغال نیز، صنایع غذایی به ترتیب با ۲۶ و۲۴ درصد بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۵۳۲۱۴۴۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.