آخرین وضعیت متروی شهر جدید پردیس

مدیر شهر جدید پردیس درباره متروی شهر جدید پردیس گفت: متروی پردیس در مرحله تعیین پیمانکار برای شروع کار اجرایی قرار دارد و مطالعات آن به پایان رسیده است.
متروی پردیس

مدیر عامل شهر جدید پردیس  روش اجرای متروی شهر جدید پردیس را دادن زمین از سوی مسوولین در پردیس به پیمانکار و ساخت توسط پیمانکار اعلام کرد و افزود: اعتبار ساخت متروی پردیس از محل تامین زمین در پردیس است.
ایشان ادامه داد: پیمانکار متروی پردیس را به صورت BOT (ساخت و بهره‌برداری) انجام می‌دهد و از آنجاییکه هنوز پیمانکار جذب نشده است مشخص نیست تا چه زمان بهره برداری از متروی پردیس به پیمانکار سپرده شده و بعد به ما تحویل داده می‌شود.
مدیر شهر جدید پردیس همچنین از پل روگذر شهر جدید پردیس خبر داد و افزود: پل شهر جدید پردیس که اعتباری دو میلیارد تومانی از سوی وزیر دریافت کرده است به منظور دسترسی آسان‌تر ساکنان شهر به آزادراه‌های اطراف احداث می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که برنامه افتتاح واحدها در شهر جدید پردیس چگونه است؟ گفت:اکنون بخشی از فاز ۸ شهر جدید پردیس با توجه به آماده شدن خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و تکمیل بودن بخشی از این طرح‌ها واحدهای آماده تا آخر هفته جاری تحویل داده خواهد شد. وی با بیان اینکه امسال قرار بود ۳۵۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شود به گفت: برای تسریع کار پیگیر افزایش تسهیلات وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان هستیم که به پرداختی متقاضیان کمک خواهد کرد.وی ادامه داد اگر مبلغ این وام افزایش یابد و دولت بتواند بخشی از اعتبار مصوب را در اختیارمان قرار دهد می‌توانیم ۵۰ درصد از تعهدات امسال را اجرایی کنیم. این میزان تقریباً ۱۷۰ هزار واحد مسکن مهر می‌شود قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آغاز کار مجدد عملیات اجرایی فاز ۹ شهر جدید پردیس، گفت: پیمانکار این فاز تغییر کرده است و اکنون کار در آن جریان دارد. همچنین روند فعالیت اجرایی در فاز ۵ شهر جدید پردیس نیز در حال طی شدن است.
فروردین ۱۴۰۳

پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. داریوش:

    کی شروع به کار می کنند ؟>

  2. هاجر:

    متروی،پردیس،ازکجاشروع،وبه،کجاختم،میشود؟

  3. مهران:

    باسلام باتوجه به نیاز مبرم این شهر به مترو خواهشمنداست مسئولین محترم مردم را از میزان پیشرفت روند کارمترو در شهرجدید پردیس مطلع نمایند.

  4. بهزاد:

    یک ایستگاه فعلا تو نقشه مشخص شده که به فاز ۹ و ۸ نزدیکتر است.

  5. sara:

    با سلام
    می خواستم سوال کنم مسیر متروی پردیس از چه فازهایی عبور می کند نزدیکترین فاز به مترو کدام است و چه موقع به بهره برداری می رسد
    با تشکر

  6. الهام:

    با سللام وخسته نباشید. متروی پردیس از کجا و به کجا ادامه دارد و از چه فازهایی می گذرد و چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟

  7. نازنین:

    میخوام بدونم از فازهای که مسکن مهر دارد(مثلا ۸)ایستگاه زده میشود؟با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.