آخرین آنونس فیلم «۳۰ دقیقه بامداد» را ببینید

۲۴م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، آخرین آنونس این فیلم که یکی از بخت‌های اصلی جوایز اسکار ۲۰۲۴ است، پنجشنبه انتشار یافت.
 

«۳۰ دقیقه بامداد» داستان واقعی یک گروه نخبه از ماموران اطلاعاتی و نظامی است که یک دهه مخفیانه کار کردند و تنها یک هدف داشتند: پیدا کردن و کشتن اسامه بن لادن.
 

جسیکا چاستین، جیسن کلارک، جو اجرتن، جنیفر ایلی، مارک استرانگ، کایل چندلر و ادگار رامیرز در این فیلم بازی می‌کنند. همایون ارشادی بازیگر ایرانی نیز در «۳۰ دقیقه بامداد» حضور دارد.
 

فیلم تازه بیگلو از آغاز فصل جوایز سینمایی، موفق ظاهر شده است. «۳۰ دقیقه بامداد» در چهار بخش از جمله بهترین فیلم درام و بهترین کارگردان نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب است. ضمن اینکه موسسه فیلم آمریکا هم این فیلم به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۲ انتخاب کرد.
 

تاکنون هیئت ملی نقد، حلقه منتقدان فیلم نیویورک، منتقدان فیلم نیویورک آنلاین، جامعه منتقدان فیلم بوستون و انجمن منتقدان فیلم آنلاین بوستون نیز «۳۰ دقیقه بامداد» را به عنوان بهترین فیلم سال برگزیده‌اند. 
 

عنوان اصلی فیلم تازه بیگلو «Zero Dark Thirty» است. این عبارت به لحاظ نظامی به معنای «۳۰ دقیقه بامداد» است، اما در کل به ساعتی نامشخص در اوایل صبح زمانی که هوا هنوز تاریک است، اشاره دارد.
 

بیگلو سال ۲۰۱۰ برای درام جنگی «قفسه درد» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد. او «۳۰ دقیقه بامداد» را بر مبنای فیلمنامه‌ای از مارک بول که او هم برای «قفسه درد» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد، کارگردانی کرده است.

خبر تولید «۳۰ دقیقه بامداد» اولین بار دسامبر ۲۰۱۰ اعلام شد. آن زمان بیگلو و بول فیلمنامه را هم کامل کرده بودند.

مه ۲۰۱۱ کمی پیش از آغاز فیلمبرداری، بن لادن در خانه‌ای انبارمانند در پاکستان با شلیک گلوله نیروهای آمریکایی به قتل رسید. بیگلو و بول به ناچار کار را متوقف و فیلمنامه را با جهت‌گیری‌های تازه بازنویسی کردند.
 

۵۸۵۸

دانلود آخرین آنونس فیلم «30 دقیقه بامداد»   دانلود آخرین آنونس فیلم «۳۰ دقیقه بامداد»


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.