آخرین اخبار از دلایل مرگ مشکوک پسر استالونه

قانون- مرگ مشکوک «سیج استالونه» پسر «سیلوستر استالونه» بسیاری از رسانه‌ها را به این جهت سوق داده بود که نکند این پسر جوان به دلیل استفاده از مواد مخدر جان داده است و برخی هم از شایعه خودکشی او به دلیل مصرف قرص، خبر داده بودند.

به گزارش شبکه ایران، این در حالیست که تازه‌ترین اطلاعات پزشکی قانونی لس‌آنجلس حکایت از آن دارد که این پسر جوان بر اثر مرگ طبیعی مرده است.

به گزارش tmz.com پزشکی قانونی تایید کرده است که سیج استالونه از ناراحتی قلبی رنج می‌برده و پیشرفت همین ناراحتی قلبی بوده که باعث حمله قلبی و در نهایت مرگ او شده است.

یکی از کارکنان پزشکی قانونی در این باره گفته است: «واقعا مورد نادریست که یک جوان ۳۶ ساله مانند سیج به دلیل حمله قلبی مرده باشد اما به هر حال این اتفاق رخ داده است.»

سیج استالونه در هنگام مرگ ۳۶ سال سن داشت. بعد از مرگ او یک بطری قرص خالی در کنار جسدش پیدا شده بود و مادر وی هم تاکید داشت که حتما مصرف این قرص‌ها عامل مرگ وی شده است.

سیج فرزند پسر استالونه ۱۳ جولای مرده در خانه‌اش پیدا شده بود؛ آن هم در حالی که چند روزی از مرگش می‌گذشت و مراسم تشییع جنازه وی نیز به صورتی کاملا خصوصی در ۲۱ جولای در بِنتوود کالیفرنیا برگزار شد.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.