آخرین تصمیمات جواد شمقدری: موزه سینما را از لوث یادگاری های محسن مخلباف پاک کنید

تاریخ انتشار یافتن در ممتازنیوز: ۱۲ تیرماه

یکشنبه, ۲۳ تیر ساعت ۱۹:۲۹ کافه سینما

جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی در نامه‌ای به محمد حسن پزشک مدیرعامل موزه سینما دستور برداشتن آثار مخملباف از موزه سینما را صادر کرد.

به گزارش  کافه سینما به نقل از  فارس، در متن نامه شمقدری به پزشک آمده است: ایام پرفیض ماه مبارک رمضان فرصتی است که در آستان و میهمانی دوست تمرین بندگی و عبودیت را به نمایش بگذاریم. ملت بزرگ و مسلمان ایران با تکیه بر باورهای دینی، انقلابی و فرهنگی خود در میان ملل جهان جایگاه ویژه‌ای یافته است و نقش بی‌بدیل آن در تحولات جهانی و منطقه‌ای و تاریخی غیرقابل انکار است. البته معدود اشخاص خود باخته و بی ریشه می باشند که در مقابل عظمت ملت بزرگ ایران به دنبال کسب افتخارات رذیلانه می باشند و حاضرند همه هویت و داشته های تاریخی و اسلامی خود را به تاراج بگذارند.

 

در ادامه این نامه آمده است:حضور یک فیلمساز ایرانی که با حمایت و پول نهادهای انقلابی و سازمان‌های دولت ایران ده فیلم اول خود را ساخته است تا مشق سینمایی کند امروز در آغوش غاصبان قدس و صهیونیسم جنایتکار به تجلیل از آنان و یک آئین ضاله که ساخته و پرداخته انگلیس است تمسک می‌جوید و درس صلح و دینداری می‌دهد!!

 

در بخش پایانی نامه شمقدری خطاب به پزشک نوشته شده است:جا دارد در ماهی که جمعه آخر آن با فریادهای بلند و تظاهرات میلیونی ملت بزرگ اسلام بر علیه صهیونیست‌ها رقم می‌خورد ساحت موزه سینمای ایران از لوث یادگاری‌های این فیلمساز تا زمانی که در این وادی ضلالت می‌لغزد پاک و منزه شود.

Tags:

کافه‌سینما-سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.