آخرین تغییرات تقویم آموزشی دانشگاه‌ها

زمان بازگشایی ۴۳ دانشگاه؛

آموزش > عالی
آخرین تغییرات تقویم آموزشی ۴۳ دانشگاه‌ دولتی و زمان دقیق شروع نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه‌ها اعلام شد.

به گزارش مهر، دانشگاه‌های دولتی تقویم آموزشی خود را در نیم سال اول و دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ اعلام کردند، امسال دانشگاه‌ها برای ایجاد تعادل بین دو نیمسال در سال جاری یک تا دو هفته زودتر فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

برخی از دانشگاه‌ها هم تغییراتی در تقویم آموزشی خود ایجاد کردند، براساس این گزارش، شروع نیم سال اول سال تحصیلی جدید ۴۴ دانشگاه سراسری به شرح زیر است.

دانشگاههایی که از ۲۵ شهریور فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند

دانشگاه‌هایی که فعالیت آموزشی خود را در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ از ۲۵ شهریورماه آغاز می کنند، شامل دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، بین المللی امام خمینی(ره)، تبریز، گیلان، مازندران، اراک، خلیج فارس، سیستان و بلوچستان، سمنان، شیراز، صنعتی شیراز، کردستان، علم و صنعت، امام صادق، صنعتی سهند، شهرکرد، محقق اردبیلی، الزهرا، بوعلی‌سینا، بیرجند، زنجان، کاشان، لرستا‌ن،صنعتی شاهرود ، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و شهید‌چمران اهواز می شوند.

تغییر آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد

دانشگاه فردوسی مشهد از جمله دانشگاه‌هایی بود که قرار بود نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ را روز ۲۵ شهریور آغاز کند اما اکنون اعلام کرده است که با یک روز تاخیر از ۲۶ شهریور فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهد کرد.

دانشگاه‌هایی که از ۱۸ تا ۲۴ شهریور بازگشایی می‌شوند

در این میان آغاز فعالیت آموزشی دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، شهرکرد، رازی کرمانشاه، ارومیه، یاسوج، اصفهان، علامه طباطبایی، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان و شاهد بین روزهای ۱۸ تا ۲۴ شهریور ماه اعلام شده است.

دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه تربیت مدرس تنها دانشگاه‌هایی هستند که امسال فعالیت آموزشی خود را از اول مهر آغاز خواهند کرد.

با وجود اینکه اکثر دانشگاه‌ها تقویم آموزشی خود را در سایت دانشگاه اعلام کرده اند دانشگاه قم و ایلام تقویم آموزشی سال گذشته را تغییر نداده اند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.