آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار با ازبکستان/ تمرین زیر باران با امید به پیروزی

۲۳ آبان ،

ملی‌پوشان فوتبال ایران برای آخرین بار پیش از دیدار با ازبکستان زیر بارش باران تمرین کردند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با ازبکستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، عصر امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

ملی‌پوشان فوتبال ایران ابتدا دقایقی به صحبت‌های کارلوس کی‌روش گوش فرا دادند و پس از آن آغاز به گرم کردن بدن‌های خود کردند. ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین تیم ملی فوتبال که طبق قانون بر روی خبرنگاران باز بود، به گرم کردن بازیکنان و تمرین پاس‌های تک ضرب اختصاص یافت.

از حاشیه‌های قابل توجه امروز عصر می‌توان به بارش باران در محل تمرین تیم ملی اشاره کرد که این مسئله نتوانسته بود در تمرین ملی‌پوشان خللی وارد کند.

هوای ورزشگاه آزادی در هنگام تمرین تیم ملی خنک و مطبوع بود و ملی‌پوشان نیز با طراوت و شادابی خاصی تمرین می‌کردند.

آندرانیک تیموریان که احتمالا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایران در بازی فردا خواهد بود، در طول تمرین، بارها با شوخی‌های خود ملی‌پوشان را به وجد می‌آورد.

در آغاز تمرین و در هنگامی که کی‌روش با بازیکنان صحبت می‌کرد، کادر پزشکی تیم ملی فوتبال مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند که ناگهان با اعتراض سرمربی تیم ملی روبه‌رو شدند که این امر سبب خنده حضار شد.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه از آغاز تمرین امروز عصر، خبرنگاران و عکاسان زمین تمرین را ترک کردند تا ادامه تمرین پشت درهای بسته انجام شود.

مسئولان تیم فوتبال ازبکستان نیز از ساعت ۱۶:۳۰ در نشست خبری پیش از دیدار فردا حاضر می‌شوند تا ساعت تمرین خود را پیش از دیدار با ایران مشخص کنند.

ازبک‌ها در زمین اصلی ورزشگاه آزادی و در چمن پشت دروازه‌ها و کنار زمین به ریکاوری خواهند پرداخت تا به کیفیت چمن این ورزشگاه برای بازی فردا لطمه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.