آخرین خبر”کافه سینما”/ تا ساعاتی دیگر، “انتقام‌جویان” رکورد تایتانیک را خواهد شکست و پس از “آواتار” پرفروش فیلم تاریخ خواهد شد

دوشنبه, ۰۵ تیر ساعت ۰۵:۴۹ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۰

+ ۰

کافه سینما-۰۷:۰۴:۲۰ طبق آمار اعلام شده چند ساعت پیش، در جدول فروش این هفته آمریکای شمالی، فیلم انتقام‌جویان این هفته ۷ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش‌اش را به $ ۵۹۸,۲۸۸,۰۰۰ رساند و فاصله‌اش را با تایتانیک‌ای که $ ۶۰۰,۷۷۹,۸۲۴ فروخته، به دو و نیم میلیون دلار رساند. به گزارش کافه سینما با توجه به متوسط فروش هفته‌های گذشته انتقام جویان، این مقدار اختلاف تا ساعاتی دیگر، پر خواهد شد و انتقام جویان پس از آواتار، به دومین فیلم پرفروش تاریخ آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد. انتقام جویان داستان، چند سوپرقهرمان محبوب کتاب‌های کمیک را روایت می‌کند و یک اکشن سه بعدی است. فروش انتقام جویان در سطح جهان با تایتانیک فاصله بیش‌تری دارد و معلوم نیست تا پایان اکران‌اش در کشورهای مختلف دنیا، به رکورد تایتانیک دست خواهد یافت یا نه.

دیگر فیلم جیمز کامرون، یعنی آواتار، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار با فروش فعلی انتقام جویان فاصله دارد. این یعنی که انتقام جویان در این اکران، نخواهد توانست لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از چنگ آواتار درآورد.

کافه سینما

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.