آخرین خبر از احسان علیخانی درباره کار در تلویزیون

دسته بندی : مجله هنری

www.ebhamlinks.com | آخرین خبر از احسان علیخانی درباره کار در تلویزیون

احسان علیخانی اعلام کرد که قصد ندارد سریالی را برای تلویزیون تهیه کند.
این مجری تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، ‌خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ کار تلویزیونی انجام نمی‌دهم؛ در نتیجه سریالی به نام «در همین نزدیکی» را هم برای شبکه دو سیما تهیه‌کنندگی نمی‌کنم.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی شبکه دو سیما طی هفته‌های اخیر اعلام کرده بود که احسان علیخانی سریالی با عنوان «در همین نزدیکی» را تهیه‌کنندگی می‌کند.
این خبر حاکی از این بود که «در همین نزدیکی»، تمی مشابه «ماه عسل» دارد و با پایان مراحل تحیقی و نگارش و پیش تولید، شهریورماه امسال کلید خواهد خورد.
احسان علیخانی که چند سال اجرا و تهیه‌ی ماه عسل شبکه سه سیما را بر عهده داشت، امسال با این شبکه همکاری نمی کند.

مطالب مشابه:

نویسنده: ابهام     مرداد ۱م,

بدون نظر


سرگرمی,خبری,دانلود,دانلود آهنگ,دانلود موزیک,دانلود فیلم,فیلم ایرانی,دانلود سریال,عکسهای جدید,عکسهای بازیگران,سایت خبری,دانلود کلیپ,یارانه ها,واریز یارانه ها

تا این لحظه ۱۷نظر ثبت شده
  1. parisa:

    احسان علیخانی فقط تظاهر میکنه…اون بازی با کلمات و خوب بلده…کسی که واقعا احساساتی و نگران هم نوع خودش باشه هیچ موقع کسی و با لباسهای پاره و ظاهر نامرتب دعوت نمیکنه برنامشو خودش هم درمقابلش ی کت شلوار مارک بپوشه و با تمسخر بگه مگه روزنامه هم میخونی؟؟

  2. پریسا:

    اخه چرا نمیاد

  3. fatemeh:

    ببینید همه حسادت احسان علی خانی رومیکنن وشاید اگر روزی کسایی که باهاش مخالفن اینو بخونن به من فهش میدن ومیگن اخه علیخانی چی داره که ما بهش حسادت کنیم اما اگه یه بار عاقلانه فکر کنن میبینن که واقعا از روی حسادته اخه کیه که دوست نداشته باشه جای احسان علی خانی باشه کسی که توی ماه رمضان نزدیک افطار چشم همه چه پیر وچه جون رو به خودش خیره میکنه و وقتی این ادما سیع میکنن مثل اون بشن و شکست میخورن ناچار میشن و میگن حالا که ما نتو نستیم مثل اون بشیم پس بزار با بد گفتن پشت سرش اونو ازچشم مردم بندازیم اما اینو دارم به مخالفای احسان علی خانی میگم که اینجوری موفق نمیشین چون تنها کافیه فقط یک شب اقای علی خانی توی قاب ماه عسل به عنوان مجری وجود نداشته باشه اون وقت میبینیم که توی شهر های مختلف چه غوغایی میشه بدیایه خودتونو به دیگرون نچسبونید ما ایرانییم و این کارا تو مرام ایرانیا نیست یکم به کاراتون فکر کنین . اگه اقای علی خانیم اشتباهی کنه چه ربطی به پدر یا مادرش داره که یاوه گویی میکنین بده نکنید اگه ازخدایه خودت نمیترسی از خدای کسی که ازش بد میگی بترس

  4. ghazal:

    Ehsan eshqeeee…
    Asheqetm

  5. ghazal:

    Ehsan eshqeeee…
    Asheqetm

  6. زهرا:

    ۱-داداشم بهترینه بهترین
    ۲-خوشتیپه کسی مشکلی داره؟
    ۳-اصلنم مغرور نیس وشما یه زمانی میفهمید که عاشق چه موجود نازنینی نیستید که دیره
    ۴-چه تو ویترین چه خارجش عاشقتم و ارزوم دیدنته

  7. Fatemeh:

    من یکی ازهوادارای هزاراتیشه ی ایشون هستم به نظرمن هرچی کم کارتر بهتر مثل این ضیاخوبه که هروقت تلویزیون روروشن میکنی هستش !

  8. ئmohammad:

    طبق معمول عزیزه

  9. tarsa:

    اچرا همه عشق علیخانین. ؟؟؟؟؟؟بجز من بنظر من خیلی مغروره

    • امیرحسین:

      احسان علیخانی از نظر افراد کج فهمی که درکش نمیکنن درست واقعا مغروره اما باید قبول کنیم که یه فردی که جلوی میلیون ها آدم از همه مردم معذرت می خواد آدم مغروریه؟؟؟؟سعی کنیم خودمونو قضاوت بکنیم یا اگه قضاوت می کنیم به زبان نیاریم .

  10. tarsa:

    چرا همه عشق علیخانین. ؟؟؟؟؟؟بجز من

  11. سمیرا:

    مثل همیشه عالی و فوق العاده

  12. رویای خیس:

    اقای علیخانی سلام دیدن شما همیشه از تلویزیون بوده یعنی همیشه واسه ما ها مثل یک ویترین بودید و هیچ وقت ماشماراندیده ایم وفقط بعضی از کسانی که ساکن تهران هستن شمارا دیده اند درهر حال ما از طریقه سایت هم راضی هستیم با شما در ارتباط باشیم اما افسوس اینکه شما وقتی برای خواندن حرف هاندارید
    درهرحال ای ویترین من هرکجا هستی ایزد پناهت

  13. تاجیک:

    لباسهای مد روز علیخانی با طرز فکر ایشون همخونی نداره.

  14. ارشین:

    دوست نداره زیاددیده شه

  15. ...:

    خوب می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱۱

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.