آخرین رایزنی ها برای هیات مدیره پرسپولیس/ پروین ماندگار شد!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس می ماند و انگار نه انگار که در هفته های گذشته چه اتفاقاتی میان او و وزارت ورزش افتاده است.

مهدیه جباری: وزارت ورزش تا تنها ۲۴ ساعت دیگر باید هیات مدیه پرسپولیس را مشخص کتد. این ترکیب به نهایی شدن نزدیک و نزدیک تر می شود. وزارت ورزش که در ابتدا قرار بود پرسپولیس را خصوصی کند حالا همچنان می خواهد تیمداری کند.  

به گزارش ممتاز ؛ کمتر از دو هفته پیش بود که علی پروین خطاب به رئیس جمهور در رسانه ها مصاحبه کرد که چه نشسته اید که وزیر ورزش شرایط ورزش کشور را از هم پاشیده اما چه زودشرایط روی پاشنه دیگری می چرهد. وزیر ورزش که همین چندی قبل در جمع خبرنگارانی که او را مخاطب قرارداده می گفتند اگر پروین بد است که خودت او را برگزیده ای ؛ با حالتی حق به جانب می گفت:« من وشط فصل چه کاری از دستم بر می آید؟ بگذارید وقتی نوبت به تصمیم سازی خودم شد ، مرا شماتت کنید.»

او که قرار بود با کمک معاون پارلمانی اش راهکاری منطقی برای واگذاری پرسپولیس پیدا کند حالا تصمیم به تیمداری دارد. می خواهد با پولی که از کرایه دادن یکساله برند پرسپولیس نصیبش می شود ، برای این تیم هیات مدیره ای بچیند. البته پرسپولیس به رغم همه آنچه پیشتر ادعا می شد ، در سندهای رسمی همچنان نامش(پیروزی ) است و برندش پرسپولیس نیست . وزیر و کشاور اقتصادی اش یعنی اکبر طاهری که در بیشتر جلسات مربوط به پرسپولیس حضوری فعال  دارد ، حالا با چند شرکت مختلف برای اجاره برند تیم به توافقاتی رسیده اند. توافقی که بر اساس آن رقمی نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان قرار است عاید تیم شود تا بخشی از بدهیهای منتسب به رویانیان پرداخت شود. هیات مدیره هم به جای ۵ نفر ، ۷ نفره می شود. همچنان بخت اول مدیریت تیم سردار اکبر نوجوان از فرماندهان دفاع مقدس است. او یا مدیرعامل می شود یا رئیس هیات مدیره تیم. محمد جمشیدی هم در هیات مدیره می ماند. حضور حمید استیلی و زادمهر هم در تیم تقریبا قطعی شده است. سک نماینده از شرکتی که برند تجاری تیم را اجاره می کند  و علی پروین هم در هیات مدیره حضور خواهند داشت. البته هنوز مشخص نیست طاهری به عنوان نماینده وزیر در هیات مدیره حضور خواهد داشت یا او همچنان دورادور اتفاقات پرسپولیس را رصد می کند. با این وجود حضور علی پروین در هیات مدیره جدی شده است. اگرچه وزیر در هفته های گذشته مخالف ماندن پروین در ترکیب هیات مدیره بود اما به اصرار مشاوران و معاونانش نظرش برگشته است. پیشکسوتانی که به حضور در هیات مدیره نزدیک شدند هم اصرار داشتند پروین در هیات مدیره تیم بماند . پروین اما سکوت را در دستور کارش قرار داده و می گوید بگذارید ببینم هیات مدیره چه شکلی می شود بعدا حرف می زنم.» حالا باید دید آیا محمود گودرزی این بار پروین را بر می گزیند و برایش حکم می زند؟ آیا اگر این کار را انجام داده مسئولیت امضایش را بر عهده می گیرد ؟

این در شرایطی است که علی دایی هم دورادور همه اتفاقات را بررسی می کند.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.