آخرین قیمت بنزهای وارداتی به ایران

خبرگزاری ایسنا: گمرک ایران ارزش پایه به همراه تجهیزات مربوط به انواع مدلهای خودروهای سواری بنز وارداتی به ایران را بین ۱۵ تا ۲۰۰ هزار یورو اعلام کرد.

براین اساس ارزش پایه ارزان‌ترین خودرو بنز وارداتی معادل ۱۵ هزار و ۲۱۰ یورو مربوط به بنز A 160 تعیین شد. گران‌ترین خودرو وارداتی بنز نیز S 65 AMG بوده که ارزش پایه آن ۲۸۱ هزار و ۸۰ یورو تعیین شده است.

با در نظر گرفتن نرخ ارز مرجع ۱۵۳۰ تومانی برای هر یورو قیمت مدلهای وارداتی بنز به ایران با در نظر گرفتن تعرفه ۱۱۰ درصدی واردات بین ۴۸ تا ۶۴۰ میلیون تومان می‌شود. این رنج قیمتی با در نظر گرفتن نرخ ارز آزاد ۲۲۴۰ تومانی برای هر یورو بین ۷۰ تا ۹۴۰ میلیون تومان می‌شود.

رده‌های دوم و سوم گران‌ترین خودروهای بنز وارداتی به ایران نیز به ترتیب به CL 65 AMG و S 600 L با ارزشهای پایه ۲۱۰ هزار و ۹ یورو و ۱۹۷ هزار و ۳۹۲ یورو اختصاص یافته است.

براساس اعلام گمرک ایران خودروهای بنز در کلاسهای A ، B، C، GLK، E، CLS، S، SLK و CL وارد ایران می‌شوند.

بنز بیشترین تعداد خودرو را در فهرست مجاز برای ثبت سفارش واردات خودرو به ایران دارد. امسال با وجود انتشار اخباری مبنی بر تحریم بازار خودرو ایران از سوی شرکتهایی مانند تویوتا، پورشه، بنز، کیا و هیوندای، نام محصولات این شرکتها در فهرست ثبت سفارش برای واردات دیده می‌شود.

براساس آمار گمرک ایران، سال گذشته بالغ بر ۱۱۶۳ دستگاه انواع خودروهای بنز به ارزش ۶۶ میلیون دلار وارد ایران شد. با این میزان واردات، بنز بزرگترین خودروساز لوکس فعال در بازار ایران در سال گذشته بود. بنز همچنین از سایر رقبای آلمانی خود فروش بیشتری در ایران داشته است.

طبقه بندی: اخبار مهم, نرخ   |   تعداد بازدید: ۱۳۵ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ خرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آخرین قیمت بنزهای وارداتی به ایران, بنز, قیمت بنز وارداتی به ایران, واردات, واردات بنز

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.