آخرین مهلت معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ۱۲ آبان است

باهنر:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به اتمام مهلت سه ماهه سرپرستی بر وزارت ورزش و جوانان آخرین مهلت وزیر پیشنهادی این وزارتخانه یکشنبه آینده است.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: مهلت سه ماهه سرپرستی بر وزارت ورزش و جوانان ۲۴ آبان به اتمام می‌رسد و طبیعتا قبل از آن باید وزیر پیشنهادی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شود.

وی افزود: براین اساس اگر وزیر پیشنهادی چهارشنبه هفته جاری (۸آبان) به مجلس معرفی شود زمان بسیار مناسب و خوبی است در غیر این صورت یکشنبه هفته آینده (۱۲ آبان) آخرین فرصت رییس جمهور برای معرفی وزیر پیشنهادی است چون بعد از آن مهلت سه ماهه سرپرستی تمام می‌شود، حضور سرپرست بر وزارتخانه در این زمان تخلف است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ارزیابی از روند جلسه روز قبل رای اعتماد به سه وزیر معرفی شده رییس جمهور گفت: بعد از معرفی سه وزیر صلاحیت‌ها ظرف یک هفته قانونی در مجلس و در کمیسیون‌ها انجام شد و در نهایت وزرای آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری توانستند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

باهنر با بیان اینکه ان‌شاءالله فانی و فرجی‌دانا نیروهای کارآمدی باشند گفت: آقای صالحی امیری مشکل آنچنانی نداشت بحث‌هایی در مورد ایشان مطرح شد که ایشان نتوانستند دفاع خوبی از خود انجام دهند. امیدواریم آقای صالحی امیری به عنوان نیروی خوب کشور موفق باشند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.