آخرین نسخه آنتی‌ویروس رایگان مایکروسافت برای دانلود آماده شد

ماندانا سجادی: مایکروسافت نسخه جدید برنامه رایگان ضد ویروس و بدافزار (malware) مخصوص ویندوز کامپیوترهای شخصی یعنی Microsoft Security Essentials را برای دانلود آماده کرد.

MSE4.0  را می‌توان از مرکز دانلود مایکروسافت و وب سایت MSE دریافت کرد. این نسخه نهایی بر روی ویندوزهای XP، ویستا و ۷ قابل اجرا است.

تا اواخر سال ۲۰۱۱ فقط نسخه بتای MSE 4.0 قابل استفاده بود. TechRepublic در دسامبر ۲۰۱۱ گزارش داد که مایکروسافت به طور رسمی گفته است: نسخه ۴٫۰ MSEدارای رابط کاربر کارآمدتر، نسخه‌ای از سرویس SpyNet اما با نام جدید (امروزه با نام Microsoft Active Protection Services شناخته می‌شود)، اصلاح عملکرد خودکار و به طور کلی قابلیت تشخیص و کارایی بهتر است.

Cnet  از مایکروسافت خواسته است تا اگر علاوه بر اینها چیزی برای گفتن درباره MSE دارد اعلام کند و بیانیه مایکروسافت بدین شرح است:

بروز رسانی MSE بخشی از چرخه بروز رسانی‌های استاندارد محصولات مایکروسافت است. این بروز رسانی سرویس‌ها به خاطر بهبود عملکرد محصولات و تجربه بهتر کاربران است. ما به نحوی قابلیت اصلاح خودکار MSE را توسعه داده‌ایم که تهدید‌های خطرناک را به صورت خودکار و بدون نیاز به عملکرد کاربر درست به خوبی تعمیر باگ‌های جزئی ست‌آپ و بازسازی بد افزارها، قرنطینه می‌کند.

سخنگوی مذکور در ادامه گفت: این نسخه از Microsoft Security Essentials از طریق سرویس به روز رسانی مایکروسافت به صورت خودکار در درسترس متقاضیان کنونی قرار خواهد گرفت.

فقط یک یادآوری درباره منشا و مبدا  MSE : MSEدر درجه اول و پیش از هر چیز با این ایده که یک ویندوز امن به معنای ریسک کمتر برای همه کاربران ویندوز خواهد بود، مخصوص آن دسته از افرادی ساخته شد که نمی توانند یا نمی خواهند برای نرم افزارهای آنتی ویروس هزیته کنند. با MSE دیگر رجیستر کردن لازم نیست، تاریخ انقضایش تمام نمی‌شود و نیازی هم به تمدید ندارد.

 مایکروسافت دانلود MSE را برای کاربران ویندوز Genuine محدود کرده است.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.