آخرین وضعیت بازار خودرو کشور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 آخرین وضعیت بازار خودرو کشور

آخرین وضعیت بازار خودرو کشور

ممتازنیوز: یک کارشناس خرید و فروش خودرو در شهر تهران گفت: با توجه به وضعیت تولید خودرو در کشور و قیمت این محصولات، مدتی است بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حاج کمال عزیزی قناد نمایشگاه دار خودروهای سواری اظهار داشت: با اینکه بازار خودرو هم اکنون در رکود کامل بسر می برد، بعضی از کارخانه های خودروسازی کشور نیز تولید خود را به نصف کاهش داده اند.
وی گفت: با این حال طی هفته جاری بیشترین خریداران خودرو در بازار به دنبال خرید خودرو سواری پژو ۲۰۶ و تندر ۹۰ بودند و بازار خودرو پراید نیز آنچنان از رونق مناسبی برخوردار نبود.
این کارشناس خرید و فروش خودرو یادآور شد: به رغم اینکه تولید انواع پژو ۲۰۶ کاهش یافته و خط تولید پژو ۲۰۷ متوقف شده است، اما باز هم این خودروها در بازار طرفداران بسیاری دارند.
وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری یک دستگاه پراید فول ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ ای ایکس ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به خریداران عرضه و پراید ۱۳۲ نیز به قیمت ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش شد.
به گفته این کارشناس خرید و فروش خودروهای سواری، در این هفته پژو سواری ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۷ میلیون تومان به خریداران عرضه و خودرو سواری رانا نیز ۳۲ میلیون تومان خرید و فروش شد.
همچنین در هفته جاری سواری تیبا در بازار ۲۰ میلیون تومان به خریداران فروخته و خودرو سواری پژو ۴۰۵ نیز ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.
در این هفته، تندر ۹۰ فول ایران خودرو ۳۶ میلیون تومان و تندر فول پارس خودرو به قیمت ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به خریداران عرضه شد و قیمت تندر ای یک نیز در بازار ۳۲ میلیون تومان بود.
به گفته عزیزی قناد، در هفته جاری قیمت هر دستگاه مگان ۲۰۰۰ فول آپشن دار در بازار ۸۸ میلیون تومان و بدون اپشن آن نیز ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود، ضمن اینکه تولید مگان ۱۶۰۰ نیز در حال حاضر متوقف شده و در بازار موجود نیست.
وی به ایرنا گفت: در این هفته خودرو سواری سمند معمولی در بازار ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت و هر دستگاه وانت معمولی ایران خودرو نیز ۱۲ میلیون تومان و دوگانه سوز آن ۱۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان به خریداران عرضه شد.
وی در پایان قیمت هر دستگاه خودرو سواری مزدا سه تازه را در بازار ۱۱۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: سواری جیلی چینی نیز در این هفته به قیمت ۶۰ میلیون تومان به خریداران آن فروخته شد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.