آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور

عصر خودرو : رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محدوده آزادراه تهران از کرج تا قزوین و از آزادراه قزوین به سمت شمال کشور در حال حاضر با ترافیک پرحجمی روبروست.ر

به نقل از ایسنا سرهنگ رضا سلبی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته خستگی، خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو عامل ۳۵ درصد از تصادفات و انحراف به چپ علت حدود ۱۸،۵ درصد از تصادف‌ها بوده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که به منظور جلوگیری از تصادف با صبر و حوصله در جاده‌ها رانندگی کنند.

به گزارش ایسنا و بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس همچنین به علت افزایش حجم ترافیک در محور کرج – چالوس، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ روز جمعه ۱۰ شهریور ماه از میدان امیرکبیر کرج تا تونل کندوان ممنوع و تردد وسایل نقلیه از تونل کندوان تا میدان امیرکبیر به صورت یکطرفه صورت خواهد گرفت.

با توجه به برگزاری اجلاس سران کشورهای جنبش عدم تعهد و تعطیلی ۵ روزه تهران، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ترافیکی در محور کرج – چالوس را اعلام کرد.

همچنین با توجه به پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک در محور کرج – چالوس و به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محور، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ روز جمعه ۱۰ شهریورماه از میدان امیرکبیر کرج تا تونل کندوان ممنوع و تردد وسایل نقلیه از تونل کندوان تا میدان امیرکبیر به صورت یکطرفه صورت خواهد گرفت.

پنجشنبه ۹ شهریور   ۱۶:۵۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.