آخرین وضعیت راه‌های کشور در شرایط برف و کولاک

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آخرین وضعیت راه ها و مسیرهای اصلی کشور به ویژه در استان‌هایی که با برق و کولاک روبرو می باشند را تشریح کرد.

خبراقتصادی: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی، سامانه های هوشمند تردد شما بر خط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر، به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلا ذکر شده ما بقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی، به سبب اتفاقهای غیر مترقبه:

۱- محور شمشک- دیزین واقع در استانهای البرز و تهران به سبب بارش برف، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

۲- محور شهداد- نهبدان واقع در استان کرمان به سبب سیلاب، تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

۳- محور پونل به خلخال واقع در استان گیلان به سبب بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود می باشد.

۴- محور کرج تا چالوس تا اطلاع ثانوی به سبب بارش برف، کولاک و عدم دید کافی مسدود شده است.

ممنوعیت تردد به سبب عملیات کارگاه جاده ای:

۱- محور قم – گرمسار و بالعکس واقع در استانهای تهران، سمنان و قم، با تمدید عملیات تعریض تا ۳۰/۹/۹۲ مسدود و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزاد راه قم- تهران برای وسایل نقلیه سنگین، محور قدیم قم- تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام رضا (ع) به سمت گرمسار خواهد بود.

۲- کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر ۱۲ الی ۱۳ واقع در استان کرمانشاه با تمدید عملیات زیر سازی راه آهن غرب تا ۱/۱۰/۹۲، روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) از ساعت ۱۱ الی ۱۴ مسدود و مسیر جایگزین کمربندی غربی (فعلی) خواهند بود.

۳- آزاد راه قزوین – رشت واقع در استان گیلان، به سبب عملیات مرمت آسفالت حدفاصل تنکابن – رودبار از ۱۷/۹ لغایت ۲۰/۹/۹۲ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۷ مسدود و مسیر جایگزین، جاده قدیم و رودبار … رستم آباد خواهد بود.

۶- محور بندرعباس – حاجی آباد واقع در استان هرمزگان، به سبب عملیات جهت نصب جت فن های تونل هفده شهریور از ۲۰/۹ لغایت ۲۰/۹/۹۲ به مدت ۱ روز از ساعت ۷ صبح الی ۱۸ مسدود تردد در محدوده تونل از باند رفت محور به صورت دو طرفه انجام می گردد.

۵- محور کرج – چالوس (کندوان) واقع در استانهای البرز و مازندران، حد فاصل مرزن آباد- مکارود، از ۲۳/۹/۹۲ لغایت ۲۶/۹/۹۲ به مدت ۴ روز، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۱ الی ۹ صبح مسدود و مسیر جایگزین، دیگر مسیرهای شمالی خواهد بود.

۲٫ ممنوعیت تردد به تفکیک با اولویت وسایل نقلیه:

۱- در محور کرمان – راین – حسین آباد- جیرفت (ساردوئیه- جیرفت) واقع در استان کرمان به سبب مداخله با ترافیک شهری، تردد در جاذبه های  گردشگری و عبور ۲۳ کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین محور ترانزیت کرمان- دهبکری- جیرفت معرفی می گردد. تردد وسایل نقلیه سواری در محول فوق بلامانع است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.