آخرین وضعیت شبکه جم تی وی + ماجراهای پشت پرده

یکی از عوامل اصلی و تأثیر گذار در این شبکه بازگو کرد؛

از پخش برنامه هایی بدون مجوز و بیزینس هایی که همیشه مخاطب ضرر می کرد که بگذریم شرکت در کلاب های شبانه در دبی با شرائطی خاص که از بازگو کردن آن ها شرم دارم از مسائلی بود که تمامی کارکنان گروه به خصوص کارکنان زن باید رعایت می کردند.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، سارا رهبری مدتی پیش به طور همزمان هم در شبکه جم و هم در شبکه فارسی وان مشغول به کار بود. به نقل از وی با پیشنهاد و اصرار مدیر شبکه جم در این شبکه مشغول به کار بود. سارا رهبری را می توان از عوامل اصلی و تأثیرگذار در هر دو شبکه دانست. همکاری وی با گروه جم در زمانی توانست بسیار به کمک گروه جم برود اما بر خلاف انتظار همگان، وی به یکباره از این شبکه جدا شد.

به گزارش بولتن نیوز، در آن زمان هیچ کس متوجه جدایی و یا اخراج سارا رهبری از گروه جم نشد. اما وی بعدها در فیس بوکش سبب جدایی اش از شبکه های جم را شرائط کاری موجود در این گروه بیان نمود و دست به افشایی بزرگ زد.

سارا رهبری که اصرار طرفدارانش را سبب بیان چنین مطالبی مطرح کرد، چنین نوشت:

«با درود بر تمامی دوستان عزیز . شاید اگر یکسری اتفاقات و شایعات پیش نمی آمد هیچ موقع مجبور به حرف زدن نمی شدم اما به اصرار دوستان و اطرافیان مجبور شدم که بیایم و سبب جدا شدنم را از گروه جم بیان کنم.

خودم را بخاطر مقطعی که در گروه جم مشغول به فعالیت بودم بسیار سرزنش می کنم. آن زمان به پیشنهاد و اصرار سعید کریمیان حاضر به همکاری شدم اما بسیار از مسائل را نمی دانستم.

شاید از زمانی که شک به ارتباط های مشکوک مدیریت جم بردم باید از این گروه جدا می شدم اما باید مطمئن می شدم.

تبادل پیام هایی با محتوایی رمزی که سراسر کد بود شک مرا بیشتر می کرد.کدهایی که بعدها فهمیدم سازمان مجاهدین خلق فقط از آن استفاده می کند. در آن زمان شخصی به نام ف. شین از رابطین مستقیم مریم رجوی و سعید کریمیان بود و اساس گروه جم از این طریق هدایت می شد.

از پخش برنامه هایی بدون مجوز و بیزینس هایی که همیشه مخاطب ضرر می کرد که بگذریم شرکت در کلاب های شبانه در دبی با شرائطی خاص که از بازگو کردن آن ها شرم دارم از مسائلی بود که تمامی کارکنان گروه به خصوص کارکنان زن باید رعایت می کردند. مهمانی هایی که از خلیفه زاده های اماراتی گرفته تا مدیران جم در آن شرکت داشتند. نمی توانستم ببینم دختران پاک و معصوم ایرانی را برای خلیفه زاده های شیخ نشین می آورند.

این ها را نمی خواستم بیان کنم اما من هم مثل دیگر ایرانی های عزیز کشورم را دوست دارم و نمی خواهم دیگران مرا شریک بعضی از کارها بدانند.

با تشکر از تمامی دوستان.»

گفتنی است سارا رهبری اولین نفری نبود که رابطه مستقیم مدیر شبکه های جم یعنی سعید کریمیان را افشا می کند. چندی پیش نیز شهرام همایون، مدیر کانال یک از اپوزیسیون خارج نیشین نیز دست به این افشاگری زد.

وی در یکی از برنامه های زنده خود گفت: «قضاوت من در این مورد نیست که جنابعالی ۳ سال در قرارگاه اشرف بودی و یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می کردی. این ها که عیب نیست! ایراد من به شما عملکرد امروز تو هست. جنایاتی که در جامعه انجام دادی و اخلاق جامعه را از بین برده ای.»

البته این را هم باید گفت در زمانی که شبکه های گروه جم با قدرت بسیار مشغول به جولان دادن در خانه ایرانیان بودند مسئولین این شبکه با سوء استفاده از داشتن مخاطبین بسیار، اقدام به برگزاری پارتی های شبانه در دبی کردند و به طور رسمی جم کلاب راه انداختند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، همسر سعید کریمیان نیز در این مدت کوشید که این پروژه را همزمان در کردستان عراق انجام دهند و به همین منظور سفرهائی را به اربیل تدارک دید و در همین راستا محمد کریمیان  برادر سعید کریمیان عازم کردستان عراق شد تا ضمن برقراری ارتباطات مشکوک  اقدام به راه اندازی جم کلاب در اربیل نماید. در همین راستا بنام شبکه جم کردی بعضی از نیروهای فنی کرد فریب داده شده و به اربیل برده شده اند و ضروری است که هرچه سریعتر مسئولین سیستم های امنیتی نسبت به این تحرک نیز اقدام کرده و مانع از به دام افتادن جوانانی شوند که در جستجوی یک لقمه نان فریب اشخاصی چون سعید کریمیان را می خورند

میهمانی هایی که هادی کریمیان برادر سعید کریمیان از رابطین وی در لندن به صورت رسمی از دختران ایرانی برای شرکت در این میهمانی ها دعوت کرد. میهمانی هایی که به نقل از بعضی از شرکت کننده ها هم اشخاص همجنس گرا و لزبین در آن دیده می شد و هم رابطه های نامشروع!

هادی کریمیان برادر سعید کریمیان، یکی از مدیران شبکه جم

در پایان باید گفت آیا باز هم می توان ادعای اینترتیمنتی مسئولین این شبکه را باور کرد یا خیر؟













باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. زهره:

    لطفافیلم عشق ممنوع سریال ترکیه ی رادوباره پخش نمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.