آخرین وضعیت مصدومان استقلال

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: بازگشت دکتر نوروزی به تیم پزشکی استقلال سبب شد که همه به سرعت بهبود ستاره های این تیم امیدوار شوند. تعداد مصدومان استقلال اما زیاد است و خسرو حیدری، میلاد میداودی و مجتبی جباری هنوز آماده نیستند.

دکتر نوروزی که در چند هفته گذشته همراه ورزشکاران ایران به المپیک رفته بود، در مورد شایعه آماده شدن جباری می گوید: «این موضوع صحت ندارد. در حال حاضر سه هفته از جراحی جباری می گذرد و او از ۱۰ روز دیگر دویدن را شروع خواهد کرد. مجتبی شرایط خوبی دارد و تا یک ماه دیگر می تواند به میادین فوتبال برگردد و در شرایط مسابقه قرار بگیرد.»

نوروزی خبر خیلی خوبی هم در مورد کیانوش رحمتی ندارد: «کیانوش تا ۱۰ روز دیگر دویدن را شروع می کند. او سپس به چهار هفته بدنسازی نیاز دارد و بعد از آن برای بازی کردن تست می دهد. فکر می کنم رحمتی تا دو ماه دیگر بدون مشکل خاصی به میادین فوتبال بازگردد.»

معاون پزشکی استقلال در مورد وضعیت دیگر مصدومان استقلال هم می گوید: «بازیکنانی مثل میلاد میداودی، خسرو حیدری و فابیو جان واریو شرایط خوبی دارند و برای بازی با راه آهن مشکلی نخواهند داشت. سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده هم از روز شنبه همراه تیم تمرین خواهند کرد و می توانند مقابل راه آهن بازی کنند.» البته اکبرپور برای بازی با راه آهن به دلیل سه کارته بودن، محروم است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.