آخرین وضعیت میدانی سوریه/ روایت مردم از اقدامات افراد مسلح

محمد الاحمد از ساکنان این منطقه که کارگر یک کارخانه است، می گوید به همراه خانواده اش پیش از ماه رمضان با تهدید گروههای مسلح، مجبور به ترک خانه اش شد.

وی می افزاید : از ارتش می خواهیم، همچنان در این منطقه باقی بماند، زیرا ما تنها در صورت حضور نیروهای ارتش احساس آرامش و امنیت می کنیم.

 مادر محمد هم گفت افراد مسلح با حضور گسترده در این محله به از بین بردن وسایل زندگی و  سرقت دارایی های آن دست زدند و  فضایی از رعب و وحشت را به وجود آورده بودند که مردم را مجبور به ترک خانه هایشان کرد.

علاء علوش می گوید مردم پس از ورود ارتش، بازگشت به خانه هایشان را آغاز کردند.

 کشف کامیون حامل سلاح در غرب السلمیه

یک منبع رسمی سوری اعلام کرد نیروهای امنیتی، یک دستگاه کامیون حامل مقادیر زیادی سلاح و مهمات متعلق به گروههای مسلح را در استان حماه توقیف کردند.

کشف این کامیون حامل مهمات و سلاح از طریق کمینی که نیروهای امنیتی برای یک گروه مسلح ایجاد کرده بودند، صورت گرفت.

به گفته این منابع، در این عملیات یکی از تروریستها کشته و ۱۰ تروریست بعدی دستگیر شدند.

صید ارزشمند در تور نیروهای ارتش در درعا

منابع سوری از عملیات گسترده نیروهای ارتش در حومه درعا و کشته شدن شماری از تروریستهای مسلح و انهدام دو خودرو آنها به همراه ضبط مقادیری سلاح خبر دادند، به گفته این منابع، صید ارزشمندی در دام نیروهای ارتش افتاده است.

تظاهرات طرفداران و مخالفان نظام سوریه در آمریکا


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. طاهره:

    من به سوریه سفر کردم دیدم چه مردم مهربانی دارند ودیدم مردم چطور کشورشان وریس جمعهور دست دارند وچقدر با مردم ایران خوب هستند وقتی شندیدم اوضاع سوریه این طور شد خیلی ناراحت شدم و دعا میکنم هرچه زودتر اوضاع خوب بشود و خداوند کسانی را که باعث این اوضاع شده اند را جزا بدهد این ها را میگم به خدا راست میگم من زمانی که دانشجو بودم به سوریه رفتم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.