آخرین وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار مازندران

۰۸اردیبهشت،

رییس ستاد مهر ماندگار کشور گفت: ۴۶ طرح مهر ماندگار در استان مازندران با سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، علی‌اکبر محرابیان در بررسی پروژه‌های مهر ماندگار مازندران اظهار کرد: اگر بخواهیم طرح‌های مهر ماندگار استان را به دو بخش تقسیم کنیم، طرح‌هایی که مطابق ضوابط دولت مشمول طرح مهر ماندگار می‌شد از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است که در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده‌اند یا در آستانه‌ی بهره‌برداری می باشند.

وی تصریح کرد: یکسری از طرح‌ها با تاکیدات رییس‌جمهور و استاندار مازندران در مرحله‌ی دوم به فهرست طرح مهر ماندگار اضافه شده که امیدواریم با فاصله‌ی زمانی کوتاه شاهد بهره‌برداری این طرح‌ها در استان باشیم.

محرابیان با بیان اینکه ۴۶ طرح مهر ماندگار در مازندران با سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان وجود دارد افزود: چند طرح مهر ماندگار با سرمایه‌گذاری بالایی در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است. سه طرح بزرگ بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتبار مطلوبی هم برای آن پیش‌بینی شده است. هم‌چنین بخش بهداشت و درمان دارای پنج طرح بیمارستانی و بهداشتی و آموزش بهداشت در شهرستان‌های محمودآباد، نکاء، ساری، آمل و چالوس است.

رییس ستاد مهر ماندگار کشور به طرح آسفالت راه روستایی اظهار کرد: اعتبار راه روستایی ۱۰۰ درصد استانی است که باید تا پایان شهریور ماه ۶۵۰ کیلومتر آن انجام شود.

وی به باند دوم فیروزکوه – قائم‌شهر اشاره و اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر آن اواخر اردیبهشت ماه و ۲۰ کیلومتر آن تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد. هم‌چنین کمربندی جنوبی بابل نیمه اول تیرماه، یک باند آن انجام و تا پایان شهریورماه تقاطع و کل مسیر باید آماده‌ی بهره‌برداری شود.

محرابیان به کمربندی شمالی ساری اشاره کرد و افزود: به خاطر نبود کمربندی، اشخاص برای عبور از شهرستان ساری دچار اتلاف وقت می‌شوند و این امر برای خود مردم شهرستان هم مشکل‌ساز است که باید هرچه سریع‌تر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.