آخرین گروه عمره گزاران ایرانی، کی به عربستان اعزام می شوند؟

به گزارش خبرآنلاین، سازمان حج و زیارت اعلام کرده است از بهمن ۹۰ تاکنون، ۶۶۴ هزار و ۵۶۳ نفر از زائران ایرانی در قالب چهار هزار و ۸۶۳ هزار کاروان به سرزمین وحی اعزام شده اند.

روز گذشته نیز شش هزار و ۳۴۲ نفر از زائران ایرانی وارد مدینه منوره و شش هزارو ۹۹ نفر نیز برای انجام مناسک عمره مفرده در قالب ۴۴ کاروان وارد مکه مکرمه شدند. همچنین تاکنون ۵۹۴ هزار و ۹۷۷ نفر از زائران ایرانی توانسته اند عمره مفرده را در سال جاری به جا آوردند و به جمهوری اسلامی ایران بازگردند. ضمن اینکه ۳۰ هزار و ۹۳۴ زائر ایرانی در مدینه منوره و ۳۳هزار و ۲۶۴ زائر ایرانی در مکه مکرمه در ۱۲۴ هتل اسکان داده شده اند.

ستاد عملیات عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرده است طبق برنامه ریزی انجام شده تاکنون ۱۵۳ روز از اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده سپری شده و ۳۹ روز تا پایان عمره باقی مانده است.

اما عربستان از پایان صدور ویزا برای عمره گزاران ایرانی خبر داده است و از هفته گذشته تاکنون هیچ روادید جدیدی صادر نکرده. هرچند سازمان حج و زیارت اعلام کرده است درحال رایزنی برای افزایش سهمیه ایران برای عمره مفرده است، اما اگر مشکل صدور ویزا حل نشود، آخرین گروه از زائران ایرانی هفدهم تیرماه عازم مدینه منوره می شوند.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.