آخرین «گرگ و میش» در سه روز ۱۶۲ میلیون دلار فروخت

۲۸ آبان ،

به گزارش خبرآنلاین، پنجمین و آخرین فیلم مجموعه سینمایی موفق «گرگ و میش» از روز جمعه در آمریکای شمالی روی پرده رفت و در اولین روز اکران در ۴۰۷۰ سینما به فروش بسیار خوب ۷۱٫۲ میلیون دلار دست پیدا کرد.
 

با این حال به نظر می‌رسد «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم – قسمت ۲» در هفته اول اکران (جمعه تا یکشنبه) نتواند به اندازه «سپیده‌دم – قسمت ۱» که پارسال اکران شد یا «ماه نو» فیلم دوم مجموعه که سال ۲۰۰۹ روی پرده رفت، بفروشد.
 

«سپیده‌دم – قسمت ۲» در سطح بین‌المللی در سه روز (چهارشنبه تا جمعه) ۹۱ میلیون دلار فروخت و تا اینجای کار در این سطح بهتر از فیلم پیشی ظاهر شده است.
 

به این ترتیب فروش جهانی فیلم (مجموع فروش آمریکای شمالی و بازار بین‌المللی) به ۱۶۲٫۲ میلیون دلار رسیده است.
 

۷۱٫۲ میلیون دلار فروش «سپیده‌دم – قسمت ۲» در ایالات متحده و کانادا شامل ۳۰٫۴ میلیون دلار فروش این فیلم در نمایش‌های نیمه‌شب پنجشنبه است. استودیو سامیت پخش‌کننده «سپیده‌دم – قسمت ۲» پیش‌بینی کرده این فیلم در هفته اول اکران ۱۳۵ میلیون دلار به دست بیاورد.
 

«سپیده‌دم – قسمت ۱» پارسال در چنین هفته‌ای اکران شد و در هفته اول ۱۳۸٫۱ میلیون دلار فروخت. «ماه نو» هم نوامبر ۲۰۰۹ با ۱۴۲٫۸ میلیون دلار کار خود را آغاز کرد که بهترین افتتاحیه فیلمی از این مجموعه خون‌آشامی است.
 

پنجمین فیلم «گرگ و میش» را بیل کاندون کارگردانی کرده و بازیگران اصلی چهار فیلم پیشی شامل کریستن استیوارت، رابرت پاتینسن و تیلور لاتنر نقش‌های خود را تکرار کرده‌اند. استیوارت نقش بلا را بازی می‌کند و پاتینسن به نقش ادوارد ظاهر می‌شود. لاتنر هم نقش یک گرگ‌نما را دارد.
 

پس از به دنیا آمدن رنزمی فرزند بلا و ادوارد، خانواده کالن دیگر خانواده‌های خون‌آشام را برای حفاظت از کودک دور هم جمع می‌کنند.     
 

تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به این فیلم نمره A داده‌اند.
 

«سپیده‌دم – قسمت ۲» بر اساس چهارمین و آخرین قسمت مجموعه کتاب‌های پرفروش «گرگ و میش» نوشته استفنی مایر کارگردانی ساخته شده است.
 

هالیوود ریپورتر / ۱۷ نوامبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.