آذری: مزد حمایت از گل‌محمدی را گرفتم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۵/آذر/ – ۱۰:۲۹ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن معتقد است با راهیابی این تیم به فینال جام حذفی مزد حمایت از سرمربی خود را گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، ذوب‌آهن که در اوائل نیم‌ فصل اول مسابقات لیگ برتر نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد به دلیل کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد بسیار قرار گرفت تا جایی که هواداران این تیم که تیمشان را در آن مقطع زمانی در انتهای جدول مشاهده کردند مدیرعامل و سرمربی این تیم را بارها مورد شماتت خود قرار دادند و خواستار برکناری یحیی گل‌محمدی شدند، اما این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه مدیرعامل باشگاه همواره از سرمربی تیمش حمایت کرد تا در نهایت همین حمایت‌ها بالاخره با حضور سبزپوشان اصفهانی در فینال حذفی جواب داد.

سعید آذری در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌ با ابراز خوشحالی برای صعود به فینال جام حذفی گفت:‌ از اینکه ذوب‌آهن توانست به آنچه‌ مستحق رسیدن به آن بود دست یابد بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: ما برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای جام حذفی داشتیم و گل محمدی به خوبی می‌دانست در این جام چگونه از بازیکنانش باید بازی بگیرد تا تیم به هدف مورد نظر برسد.

وی افزود: اکنون فکر کنم با حضور ذوب‌ آهن در فینال جام حذفی همه منتقدان پاسخ خوبی گرفته باشند ضمن اینکه باشگاه ذوب‌آهن نیز مزد حمایت از گل محمدی را گرفت.

آذری به آنا گفت:‌البته من هرگز تنها به خاطر شخص گل محمدی از وی حمایت نمی‌کنم بلکه باشگاه ذوب آهن یک استراتژی را تعریف کرده است که طبق آن باید عمل کنیم که گل‌محمدی نیز یکی از حلقه‌های این استراتژی به شمار می‌آید.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در بازی نهایی نیز به مانند دیدار با استقلال و پرسپولیس در زمین حضور یابیم و در نهایت جام قهرمانی را تصاحب کنیم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.