آرامش در بیشتر مناطق، نیروهای ارتش در تعقیب افراد مسلح در برخی مناطق

تلویزیون سوریه از تعقیب افراد مسلح در محله الحجرالاسود دمشق از سوی نیروهای ارتش و تلاش برای پاکسازی این مکان از وجود این افراد خبر داده است.

این شبکه افزود اعضای یک گروه مسلح تروریستی که برای بستن راهها و حمله به شهروندان در محله الحجرالاسود و مجبور کردن آنها به ترک خانه هایشان تلاش می کردند، با واکنش نیروهای ارتش و امنیتی روبرو شده و این نیروها در حال سرکوب تروریستهای مسلح هستند.

خبرنگار شبکه الدنیا در تشریح اوضاع کنونی دمشق گفت : به همراه بیش از ۳۰ خبرنگار داخلی و خارجی از طرف وزارت اطلاع رسانی سوریه برای اطلاع یافتن از اوضاع پایتخت پس از انفجار تروریستی از محله ها و میادین و خیابانهای مختلف بازدید کردیم که نکته قابل توجه آرامش و زندگی عادی مردم در بیشتر مناطق بود والبته در برخی محله ها، نیروهای امنیتی و ارتش در حال تعقیب بازمانده های گروههای مسلح تروریستی هستند که زندگی مردم را به خطر انداخته اند.

این خبرنگار گفت : ما از میادین و خیابانهای مختلف از جمله الامویین، سبع بحرات، خیابان بغداد و المزه بازدید کردیم، البته این نکته را هم انکار نمی کنیم که در برخی محله ها مانند محله المیدان که نیروهای امنیتی و ارتش همچنان به تعقیب تروریستهای مسلح ادامه می دهند، با این حال اوضاع در بیشتر مناطق دمشق آرام است و زندگی عادی مردم جریان دارد .

وی خاطر نشان کرد درباره روحیه مردم سوریه به ویژه در دمشق پس از انفجار تروریستی، هر چند آنها از این حادثه تلخ اندوهگین هستند، آما آنها بر ادامه ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه های خارجی و داخلی تاکید می کنند.

تلویزیون سوریه نیز با نشان دادن تصاویری از درگیریهای محله المیدان و تعقیب تروریستها از سوی نیروهای ارتش، تصاویر مستقیمی از میادین و خیابانهای دمشق نشان داد که اوضاع آرام بود و مردم به زندگی عادی خود ادامه می دهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.